fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה בחדרה: "לא היינו רחוקים מהחלום"

במועדון מנסים לעכל את ההפסד בחצי גמר גביע המדינה שנתן אות לסיום העונה. גולן ושוורץ ידרשו תשובה סופית מאביטן, שסיכם: "אני מאוכזב, לא היינו טובים"
הפועל חדרה בחצי גמר הגביע. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
הפועל חדרה בחצי גמר הגביע. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

במחזור האחרון של העונה הסדירה חגגו שחקני הפועל חדרה בסיום משחקם עם מכבי נתניה לאחר שתיקו 2:2 הבטיח להם מקום בפלייאוף העליון של ליגת העל. בגביע, הסיפור היה שונה. הפעם שרר שקט מהדהד לאחר משחק חצי גמר הגביע, בו ניצחה מכבי נתניה 0:1 משער של גבי קוניקובסקי בדקה ה-25, שהעלה את היהלומים למשחק הגמר.

בחדרה התאכזבו לא רק מההדחה שמסמנת את סיום העונה של הקבוצה אלא גם מכך שלראשונה הגיעה הקבוצה של ניסו אביטן כמעט ולא מוכנה והייתה מאוד חלשה בשלושים הדקות הראשונות. בצעד מפתיע והזוי למעמד חצי הגמר בחר המאמן החדרתי לבצע שני חילופים כבר בדקה ה-35 כאשר הוציא את הקפטן מנשה זלקה ואת ויטלי גנון ובמקומם העלה את שני הזרים ג'ורג' פוצ'יבה ונייתן אודווה.

https://www.youtube.com/watch?v=2EgcC6p0DYc

"נראה שהפעם הגענו לא מוכנים מנטאלית והרבה שחקנים התרגשו יתר על המידה ונראו חיוורים בדקות הראשונות. למרות זאת היינו במשחק ויכולנו לכבוש במחצית השנייה. לא היינו רחוקים מהחלום", אמרו בחדרה. מי שלקח קשה את ההפסד הוא המאמן ניסו אביטן שעמד דקות ארוכות בסיום המשחק ומירר בבכי. אביטן התקשה לעכל את ההפסד אך התעשת ולאחר מכן אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני גאה בכם. עשינו עונה גדולה אבל העונה עוד לא נגמרה וחשוב לנו לסיים את הפלייאוף העליון בצורה טובה".

שוער הקבוצה, אוסטין אגידה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח ועבדנו קשה אבל זה הכדורגל. מחצית ראשונה הייתה טובה של נתניה אבל השתפרנו במחצית השנייה וזה בכל זאת לא עבד. בפעם שעברה הגעתי לגמר גביע המדינה עם באר שבע ורציתי לעשות זאת פעם נוספת אבל זה לא עבד. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים שיכולים לקבל הזדמנות נוספת בעתיד. לגבי העתיד של ניסו? לא יודע זה לא תלוי בי".

אביטן עצמו אמר לאחר המשחק: "כל הכבוד על ההעפלה. הם עשו הצגה גדולה מול הקהל שלהם. אני מאוכזב מאוד, כי לא היינו טובים. התרגשנו מאוד, רצינו וניסינו לנצח ושלחתי את כל הכלים שהיו לי. עצוב שהפסדנו, למרות העונה הגדולה שעשינו זה עדיין כואב. הפועל חדרה חיה ונושמת את החלום. רוצים להיראות טוב ולהמשיך ככה. חלמנו ורצינו לעשות הישג היסטורי".

על החילופים המוקדמים שערך אמר אביטן: "לא יודע אם החילופים היו כמו הודאה בטעות. זה הפך אותנו לחשופים יותר וזה הגביע, אין מחר והחילופים נועדו רק כדי לתקן. על מה נשאר להילחם? בעיקר על היוקרה, אף לא ייקח מאיתנו מה שעשינו. אני מזכיר לכולם לקחת נשימה ולראות מה עשינו העונה. אני גאה בשחקנים ובמועדון כי עשינו דברים גדולים”.

נייתן אודווה מול דני עמוס. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
נייתן אודווה מול דני עמוס. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

ביום שאחרי ההדחה מהגביע, ומתוך הבנה כי חדרה לא תהיה גורם משמעותי בפלייאוף העליון, במועדון יתחילו להכין את העונה הבאה. השאלה הראשונה והעיקרית היא עתידו של המאמן ניסו אביטן. כפי שפרסמנו, בשיחות האחרונות שנערכו בין היו"ר יקיר שוורץ, המנהל המקצועי אורן גולן ואביטן, קיבלו שוורץ וגולן את הרושם כי אביטן יישאר בקבוצה עונה נוספת, אך ירצה לשמוע קודם לכן את גובה התקציב לעונה הבאה בכדי להבין אם יוכל לבנות קבוצה ראויה בליגת העל. שוורץ וגולן ידרשו תשובה מוקדם ככל שניתן כדי לבדוק אופציות אחרות אם יחליט אביטן לעזוב.

אוהדי הפועל חדרה במשחק חצי גמר הגביע. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה במשחק חצי גמר הגביע. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות