fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא: מיכאל גרוסמן השעה את עצמו ממועצת העיר

מיכאל גרוסמן שנגזר דינו לשישה חודשי עבודות שירות על מתן שוחד לשוטר, הודיע דרך ראש העירייה בישיבת המועצה כי הוא משעה את עצמו עד לגמר הערעור בבית המשפט המחוזי
מיכאל גרוסמן
מיכאל גרוסמן (צילום: אלכסנדרה קולורוב)
מיכאל גרוסמן
מיכאל גרוסמן (צילום: אלכסנדרה קולורוב)

חבר מועצת העיר באור עקיבא, מיכאל גרוסמן (ישראל ביתנו), הודיע השבוע באמצעות ראש העיר, יעקב אדרי, כי הוא משעה את עצמו מחברותו במועצה. ההודעה באה בעקבות הרשעתו של גרוסמן במתן שוחד לשוטר. שופטת בית משפט השלום בחדרה, רקפת סגל מוהר, נעתרת לדרישת המדינה וקבעה כי ההרשעה היא עם קלון. בית משפט השלום בחדרה גזר בתחילת החודש שישה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות. בנוסף לעונש המאסר בפועל גזרה השופטת רקפת סגל-מוהר על חבר מועצת העיר גרוסמן, גם 8 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים וקנס כספי של 7500 שקלים.

גרוסמן, בן 58 עלה מאוקראינה בשנת 1992. הוא תושב אור עקיבא, ובנוסף לכהונתו כחבר מועצת העיר הוא גם יו"ר ועדת הקליטה והכספים של אור עקיבא. לפרנסתו הוא עובד כמורה דרך ומארגן טיולים בחברה לפיתוח עכו העתיקה.

במכתב שכתב גרוסמן לחברי המועצה נרשם: "הריני להודיע כי אני משעה את עצמי מחברות במועצה עד גמר ערעורי בבית המשפט המחוזי. במידה והקלון יבוטל, אחזור לשמש כחבר מועצה". במקומו של גרוסמן ייכנס לתפקיד מספר תיים  ברשימה; יוסף פייסרוב.

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות