fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידה החליקה על שלולית בבית הספר ותפוצה ב-250 אלף שקלים

שלולית בקרית שרון
מה הם יעשו בחורף? השלולית בקרית שרון (צילום: אבי ארד)

 בבית משפט השלום בחיפה הגיע לסיומו משפט של קטינה שנפצעה לאחר שהחליקה על שלולית של מי גשם בבית הספר היסודי "הבונים" בקרית ביאליק.

בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד רועי אייל, נטען כי לפני ארבע שנים הגיעה התלמידה לבית הספר במסגרת יום לימודים והיא המתינה עם תלמידים אחרים במסדרון שבקומה השלישית בבית הספר. על פי כתב התביעה, כשהלכה במסדרון היא החליקה על שלולית של מי גשם שחדרו למסדרון בגלל שהיה חסר חלון.

עו"ד רועי אייל (צילום: יח"צ)
עו"ד רועי אייל (צילום: יח"צ)

התלמידה פונה לטיפול רפואי והתברר כי היא סובלת משבר תלישה בקרסול רגל ימין. היא עברה ניתוח לקיבוע השבר באמצעות בורג וכבלי מתכת ולאחר מכן עברה תהליך שיקומי.  בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד רועי אייל, נטען כי בעקבות התאונה הקטינה סבלה ותסבול במשך כל חייה מנכות.

עוד נטען בכתב התביעה כי התאונה התאפשרה בשל רשלנות של עירית קריית ביאליק, שלא דאגה למנוע את התאונה ע"י התקנת חלון או ע"י ניגוב רצפת המסדרון. העיריה מצידה טענה בכתב הגנתה כי ככל שתוטל עליה אחריות למקרה, על משרד החינוך לשפותו בשל אחריות צוות המורים לתאונה.

בימים אלו התגבש הסכם פשרה בין הצדדים ובו נקבע כי הקטינה תפוצה בסכום כולל של 250 אלף שקלים וזאת בנוסף לפיצוי בסך של 40,000 ששולם לה כפיצוי מחברת הביטוח שביטחה אותה ב"ביטוח תאונות תלמידים".

עו"ד אייל מסביר: "מזג אוויר סוער בעונת החורף מייצר סיכון להחלקה, במיוחד במקומות בהם ילדים נוהגים לשחק, לרוץ ולהשתובב.חשוב לזכור כי כאשר קטין נפצע בתאונה הוא זכאי לפיצוי גם מהמזיק וגם מחברת הביטוח אשר ביטחה את תלמידי הרשות המקומית ב"ביטוח תאונות אישיות תלמידים" – ביטוח אשר מקנה פיצוי בגין ימי אשפוז, היעדרות מלימודים ונכות מוכחת".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות