fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

Next Level: "שנת 2021 הייתה השנה המוצלחת ביותר בתיווך" 

מנכ״ל החברה, מוטי כליפה: "אנחנו סוגרים את שנת 2021 עם מאות עסקאות בשלושת הסניפים"
צוות Next Level מסכם את שנת 2021 | צילום: לירן פרידמן

שנת 2021 מאופיינת כשנה שניפצה כל תחזית אפשרית, אף אחד לא באמת ידע לאן השוק הולך בעקבות משברי הקורונה למינהם, ושוב שוק הנדל"ן מסתמן כשוק חזק, יציב ואשר מטפס מעלה מעלה .שוק הנדל"ן מסכם עלייה שנתית של 11% במחירי הדיור. אין כותרת אחרת שיכולה לסכם את השנה יותר טוב.

דיברנו רבות על הביקושים המטורפים ועל ההיצע הנמוך אבל דבר אחד ברור שחייב לקרות בשנת 2022 ולא בעוד 10 שנים והוא: להגדיל את קצב הבנייה מ 55,000 יחידות דיור בשנה ל 100,000 יחידות דיור בשנה. האם זה מה שיפתור לנו את כל הבעיות וייצב את המחירים? כנראה שלא. צריכים לפחות 5 שנים כאלו של 100,000 יחידות דיור בשנה וזה ממש לא יקרה, מה שכן קורה זה שזאב אלקין באמת מקדם לשנת 2022 100,000 יחידות דיור לבניה, אין ספק שזה ירגיע מעט את השוק וייצב אותו על עליה ממוצעת של 4%-5% בשנה, לגבי שנת 2023 אין לדעת מה יהיה קו הממשלה.

צוות Next Level מסכם את שנת 2021 | צילום: לירן פרידמן

הבשורה בחיפה היא בפרויקטים התחדשות עירונית . וזאת בשורה משמחת מאוד, אנו רואים התקדמות אדירה של הפרויקטים ובקרוב מאוד נראה המון פרויקטים של הריסה ובניה של מספר רב של יחידות דיור באזורים שונים בחיפה, פרויקטים אלו צפויים להגדיל ב5 שנים הקרובות באלפי יחידות דיור בחיפה ולצנן מעט את הביקושים והדבר החשוב לא פחות הוא להחזיר את המשקיעים לחיפה שברחו לאזורי המרכז.

באזור הקריות הסיפור הוא שונה, כל יחידות הדיור של מחיר למשתכן נמכרו וראינו זאת כשהביקושים זנקו למעלה בתחילת שנת 2021, המחיר המשיכו לטפס בקצב מטורף בשנת 2022 זה לא ממש הולך להשתנות עדיין אין מספיק בניה בקריות שמכסה את הביקושים, כן יש תוכניות באזורי קריית ביאליק וקריית מוצקין עם מכרזים חדשים וכאלו שכבר נסגרו אך המכירות יכלו לקראת 2023\24 כך שעד אז הביקושים ימשיכו לעלות.

צוות Next Level מסכם את שנת 2021 | צילום: לירן פרידמן

אצלנו בחברת Next Level בעקבות השוק הרותח הייתה השנה הטובה ביותר מאז הקמתה לפני 7 שנים, החברה הכפילה את מחזור ההכנסות שלה ואת מחזור עסקאות תיווך הנדל"ן שביצעה, החברה השקיעה רבות בהכשרות מקצועיות לסוכני הנדל"ן שדאגו להעניק שירות יוצא דופן ללקוחות ולמכור את הנכסים בשיווק בלעדי במינימום זמן גם בעקבות הביקושים הגבוהים וכמובן בגלל מקצועיות סוכני הנדל"ן . בארוע סיכום שנה שהתקיים ביום חמישי האחרון ב- Next level  סיכמנו שנה מטורפת וגם הענקנו הוקרות למצטיינים שלנו לשנת 2021 . עשרות הסוכנים שהגיעו יחד עם בני ובנות זוגם נהנו מאוכל ושתייה כיד המלך.

מנכ״ל הרשת, מוטי כליפה | צילום: לירן פרידמן

 


בעלי עסק? פרסום עושים רק בהד הקריות – לחצו על הלינק הבא והשאירו פרטים >> כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות