fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

LUXURY נדל"ן מציגים: ארבעת השכונות המבוקשות ביותר בקריות

אלן גוריאלוב ונתנאל סבג, בעלים וסוכני נדל"ן בכירים הפועלים תחת המותג LUXURY נדל"ן - אחת מסוכנויות התיווך המובילות שזכו בשנה האחרונה בתואר TOP 10 של אתר מדל"ן, יענו לכם על כל השאלות, בדרך למציאת הנכס המושלם.
אלן גוריאלוב ונתנאל סבג | צילום : מתוך אתר הסוכנות
אלן גוריאלוב ונתנאל סבג | צילום : מתוך אתר הסוכנות

LUXURY נדל"ן

בשנים האחרונות, שוק הנדל"ן בקריות עבר מהפכה שלא נראתה בצפון כבר הרבה זמן, ולאו דווקא בגלל השפעות הקורונה או הבנייה העירונית שהחלה להתפתח בקצב מטורף. סוכני הנדל"ן מהאזור עם הניסיון העשיר בתחום, ידעו איך לתפוס במושכות בדיוק בזמן, ובכך לייעל את תהליך קניית הדירה עבורי מחפשי הדירות, וגם את תהליך המכירה שהפך גם הוא לאתגר לא פשוט בשנתיים החולפות.

כך גם עשו מומחי הנדל"ן של משרד הבוטיק "LUXURY נדל"ן", אלן גוריאלוב ונתנאל סבג, שניהם מתמחים בנדל"ן והשקעות כבר שנים רבות ומכירים כל פיסת שטח העומדת למכירה באזור הקריות. על מנת שיוכלו להעניק ללקוחות את הדירה המושלמת, יחד עם שירות מקיף אשר יענה על כל הצרכים של כל לקוח, אלן מתמחה גם כיועץ משכנתאות. בנוסף, התמחותו של נתנאל היא בתחום ההשקעות, זאת לצד קשרים שיצר במהלך השנים עם משקיעים שונים, על מנת לפתח את המשרד והמענה עבור הלקוחות.

"כמעט ולא ניתן למצוא כיום משרדי תיווך אשר מעניקים שירות מקיף עבור הלקוחות הכולל ליווי אישי ויעוץ משכנתא, זו החוזקה שלנו והייחודיות" אומר אלן, "אנחנו יודעים לעשות את הסינון הנכון למספר הדירות, כך שנוכל להעניק ערך מוסף לכל לקוח על ידי הבנת הצרכים שלו, ולהתחייב למאה אחוז שירות".

בלי לחפש – כך תמצאו את הדירה המושלמת

אם חיפוש אחר רכב בימינו זהו תהליך ארוך שלא נגמר, תארו לכם עד כמה קשה יכול להיות החיפוש אחר הדירה עליה אתם חולמים. בדיוק בנקודה הזו אנחנו נכנסים, כבר בשלב בו אתם רק מתחילים לדמיין את הדירה המושלמת שאתם כל כך רוצים. לא תאמינו איך התהליך המתיש הזה יכול להיות כל כך פשוט, כאשר החלום שלכם נמצא בידיים הנכונות.

נתנאל מספר: "ההיכרות העמוקה שלנו עם הענף, תמחור הנכסים ועסקאות שונות שבוצעו באזור הקריות, אלו הדברים אשר מקנים לנו את האפשרות להציג את הנכסים המדויקים ביותר בהתאמה אישית לצרכים והבקשות של הלקוחות שמגיעים אלינו".

בזכות ההתחדשות העירונית, פינוי בינוי ופרויקטים של תמ"א, שוק הנדל"ן בקריות לא מפסיק לפרוח בשנה הזו ויש מי שדואג להשקות אותו גם כראוי. אלן מוסיף: "יש לנו מניפת דירות יוצאת דופן, שלא ניתן למצוא בשום מקום והיא בלעדית ללקוחות הפרטיים של LUXURY נדל"ן. זהו יתרון עצום שבזכותו לקוחות שלנו כבר סגרו בעבר עסקאות תוך 24 שעות."

השכונות המבוקשות ביותר בקריות

בשנתיים האחרונות מספר מחפשי הדירות רק בעיר קרית ים, עלה בכ-75%, זהו נתון לא נתפס לזמן כה קצר. מעבר לכך שהמחירים עבור דירות בקריות, גם החדשות ביותר, הם סבירים יחסית לשוק הנדל"ן הארצי והצפי הוא לעלייה רק בשנים הקרובות. כך שאם אתם מחפשים נכס להשקעה, נראה לי שהבנתם כבר לבד מהו האזור המבוקש ביותר להשקעה. על מנת למקד אתכם, אלו הם השכונות בהם תוכלו למצוא נכסים אטרקטיביים לרכישה:

קריית מוצקין, משכנות האומנים

השכונה המפורסמת בקריות, שעשתה מתיחת פנים קוסמטית לעיר קרית מוצקין, עם תשתיות חדשות, סביבה נקיה לגמרי ונגישות למרכזים מסחריים, פארקים, גני ילדים ועוד. משכנות האומנים הפכה בשנים האחרונות, למטרת הישג עבור המון משפחות וזוגות צעירים.

קריית ים, שכונה א'

בין השכונות הוותיקות בקרית ים, עם אוכלוסיה מגוונת אשר מתגוררת בה כבר שנים רבות. מדובר באזור די מבוקש בקרית ים, אשר נמצא בקרבה אל הים. בשנים הקרובות, שכונה א' עומדת לעבור מהפך עצום על ידי התחדשות עירונית משמעותית. היתרון באזור זה, הוא המחירים הסבירים שישארו לצד ההתפתחות באזור שהתחילה כבר היום.

קריית חיים, השכונה המערבית

גם השכונה הזו ידועה בקרבתה אל קו החוף ונחשבת לאזור נגיש ואטרקטיבי, השכונה מורכבת מבתים פרטיים במרכז השכונה לצד מעטפת של מבני שיכון. בעשור הקרוב מתוכנן פרויקט התחדשות עירונית, כאשר המטרה המרכזית שלו היא שיפור הדיור והגישה מהבתים אל חוף הים הקרוב, שילוב נוסף של חנויות ומקומות בילוי באזור ומימוש הפוטנציאל באזור כמה שיותר.

קריית ביאליק, גבעת הרקפות

השכונה החדשה ביותר בעיר קרית ביאליק, אשר משכה אליה בשנים הראשונות כמות גבוהה של משקיעים ומחפשי דירות עד לשלב בו נרשמה עליית מחירים באזור בגלל ההיצע באזור. עם זאת, השכונה ממוקמת בקרבה לכביש עוקף קריות ובמרחק של כמה דקות נסיעה מאזורים מסחריים ועדיין נחשבת לשכונה מבוקשת מאוד בזכות השקט באזור ואיכות החיים הגבוהה.

"משקיעים נוהרים אל הדירות האלו"

המטרה של המשקיעים, היא בסופו של דבר לאתר את הנכס המושלם אשר יניב להם תשואת שכירות כמה שיותר גבוהה. כך שלבסוף ברגע המכירה לאחר כמה שנים, המשקיע יוכל ליהנות מתשואת הון משתלמת. הדרך הטובה ביותר להשקעה בטוחה, היא על ידי ליווי אישי של איש מקצוע עם ניסיון מעמיק בשוק הנדל"ן.

נתנאל מסביר: "העסקאות באזור הקריות מטפסות כל הזמן, ישנה התחדשות עירונית ברמה מאוד גבוהה ומשקיעים נוהרים אל הדירות האלו. מה שבאמת מעניק להם את הביטחון להשקעה בדירות באזור, זה השקט הנפשי. אנחנו מאתרים את העסקה המושלמת עבור הקונה וזה לא נגמר שם, אנחנו מלווים את המשקיע גם באיתור השוכר המתאים, כך שהדירה תעבוד עבורו לטווח הארוך והוא יכול ליהנות מתשואות בהמשך".

למידע נוסף ויצירת קשר בקרו באתר הרשמי: https://www.luxury-nadlan.co.il

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות