fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

5 טיפים איך לארגן מסיבת רווקות מוצלחת?

אוטוטו היא נכנסת מתחת לחופה, לבושה בלבן ומקודשת בחיי הנישואים, אבל רגע לפני זה הזמן שלך לארגן לה את מסיבת הרווקות המוצלחת ביותר שתסכם עבורה את תקופת הרווקות ואולי גם תעניקי לה טיפ או שניים בדרך אל חיי הנישואים. כדי שתוכלי לארגן מסיבה מוצלחת פנינו אל צוות "קרמל – פורטל הפנאי של ישראל" במטרה שיספק לנו רעיונות וטיפים שכדאי שתכירי.
צילום: FREEPIK
צילום: FREEPIK

5 טיפים שיעזרו לך לארגן מסיבת רווקות מוצלחת
במהלך השיחה עם צוות קרמל אספנו מספר טיפים שיעניינו אותך, על פי צוות האתר "מארגנת המסיבה שתשתמש בטיפים האלו תצליח לארגן מסיבת רווקות בלתי נשכחת לכלה:

  1. טיפ ראשון – שאלי את עצמך מי הכלה?: שאלה זו מתייחסת ל- האם מדובר בכלה נועזת, שקטה, דתייה וכדומה. מטרת השאלה היא להבין את הכיוון שאליו תיקחי את המסיבה על מנת שיתאים לכלה לעתיד.
  2. טיפ שני – מי מוזמנת: הכיני רשימה של מוזמנות הכוללת אזור מגורים, העדפה למיקום האירוע, צמחונית או לא. על פי טיפ זה כדאי שתכירי את המשתתפות כמה שיותר מוקדם על מנת שהדבר יקל עלייך בתהליך הארגון בהמשך.
  3. טיפ שלישי – צמצמי דעות: כמה שפחות דעות סיכויי ההצלחה עולים, לכן הימנעי מלהתייעץ עם כל המוזמנות על כל החלטה.
  4. טיפ חמישי – רשימה לפי היררכיה: הכי רשימה של כל מה שצריך למסיבת רווקות החל מאיזה ציוד ואביזרים צריך ועד אילו אטרקציות או פעילויות יהיו. חלקי את הרשימה לנושאים ובכל נושא סדרי את האופציות לפי היררכיית חשיבות
  5. טיפ רביעי – תקציב בנוי מראש: רק לאחר שהכנת רשימה של מה שצריך למסיבה כולל רשימת המוזמנות, יגיע הזמן שתסכמי עם הבנות מה הסכום שייאסף לתקצוב המסיבה. אם התקציב מצומצם הפחיתי מדברים שבתחתית ההיררכיה או שתוכלו לבצע בעצמכם כמו הכנת האוכל.

מבחר רעיונות ואטרקציות למסיבה מוצלחת:

השגנו עבורך מספר רעיונות או אטרקציות מובחרות שתוכלי לבחור מתוכם:

  1. ספא – אחת מבין שלל אטרקציות בצפון שהינה מושלמת למסיבת רווקות היא אטרקציית הספא. אבל אם המיקום אינו מתאים את יכולה להזמין אל המסיבה מפעיל שידאג לפינוקי ספא ועיסוי לכלה ואולי גם לכל הבנות.
  2. דראג קווין – אחת ההפעלות היותר מצחיקות ושוברות קרח שקיימות היא הדראג.
  3. וילה או לופט – אופציה נפלאה המספקת גם מקום ולרוב גם כולל אטרקציות כמו בריכה, שולחן ביליארד, קריוקי וכו'.
  4. סטנדאפ לכלה – זו הפעלה מעולה לכלות קלילות. הסטנדאפ לרוב נכתב על הכלה ומשלב מידע שאת תספיקי למפעילה מראש. ככל שיהיה עסיסי יותר כך יהיה מצחיק יותר.
  5. סדנת אלכוהול – חוויה מצוינת המשלבת אלכוהול ומשחקים משעשעים. סדנה זו מאפשרת גיבוש ושבירת הקרח בין הבנות השונות שאינן מכירות.
לסיכום – הבחירה בידייך

כעת לאחר שנתנו את הרעיונות והטיפים שלנו לארגון מסיבת רווקות מוצלחת זה הזמן שלך להחליט במה את נעזרת, ואילו הפעלות או אטרקציות את בוחרת. בהצלחה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות