fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קוסמטיקה טבעית ואיכותית במחיר משתלם

מוצרי הקוסמטיקה הם ללא ספק חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית שלנו זאת על אף שהם עשוי מחומרים לא טבעיים. אולם כיום, ניתן למצוא תחליפים טבעיים ויעילים יותר, איכותיים להפליא ונוחים לכל כיס
קוסמטיקה טבעית ואיכותית. צילום: יח"צ
קוסמטיקה טבעית ואיכותית. צילום: יח"צ

מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח מלווים אותנו במשך כמה עשורים, אבל היום כבר ברור לחלוטין שלתכשירים המסורתיים והלא-מאוד-טבעיים יש תחליפים יעילים יותר, ובעיקר הרבה יותר טבעיים. הם איכותיים להפליא, נטולי חומרים סינטטיים וגם נוחים לכל כיס.

למה דווקא קוסמטיקה טבעית?

מי שהתרגל לתכשירים המוכרים עם חומרי הגלם הסינטטיים בוודאי תוהה אילו יתרונות יש למוצרים הטבעיים, והתשובה הפשוטה היא שיש להם לא מעט יתרונות. קוסמטיקה טבעית המבוססת על שמנים וזרעי צמחים מבטיחה חומרים בריאים וטובים לעור, שנספגים בו הרבה יותר בקלות ומספקים לו הגנה מצוינת. חשוב לא פחות מכך, תכשירים מסוימים אף עשויים להסב לעור יותר נזק מאשר תועלת בשל החומרים עליהם הם מתבססים.

תכשירים בריאים יותר

לתכשירים הקוסמטיים הקלאסיים והמוכרים, המכילים כימיקליים וחומרים אחרים, עשויה להיות השפעה לא מבוטלת על הגוף בכלל. למעשה, תכשירים אלה עלולים להוביל להופעתן של תופעות לוואי שונות וליצור בעיות בריאותיות שלא היו שם קודם. המעבר לקוסמטיקה הטבעית, לעומת זאת, מבטיח הפחתה דרסטית בחשיפה לחומרים אלה, מה שתורם רבות לעור ולבריאות הגוף, בלי תגובות כימיות ובלי אלרגיות ונזקים אחרים. במילים אחרות, הקוסמטיקה הטבעית לא רק מגנה היטב על העור, היא גם בריאה יותר לגוף ומונעת ממנו את החשיפה לכל אותם חומרים בלתי רצויים, אלה שבעיקר פוגעים בו בטווח הארוך.

קוסמטיקה יעילה במיוחד

על אף שלקוסמטיקה ה"מסורתית" יש שיעורי הצלחה משלה, והיא בהחלט עשויה לספק תועלת למשתמשים בה, בפועל הקוסמטיקה הטבעית יעילה הרבה יותר. הסיבה העיקרית לכך היא שלרכיבים הטבעיים בהם נעשה שימוש יש תועלת גדולה מכל חומר סינטטי המיוצר במעבדה. שמנים טבעיים שונים יכולים להעניק לעור או לשיער ברק נפלא ומרשים, ולהשיג תוצאה מצוינת שמנצחת כל תכשיר אחר הקיים בחנויות. מאחר והטבע מציע לנו שפע של חומרי גלם משובחים, נדמה שאין באמת סיבה להשתמש בתחליפים כאלה ואחרים.

האם קוסמטיקה טבעית יקרה יותר?

כשהיתרונות של הקוסמטיקה הטבעית ברורים, ואין ספק שמדובר בפתרון נפלא שמספק תוצאות מעולות, עולה לא פעם הדילמה האם מדובר בחלופה יקרה יותר. אלא שגם כאן יש לתכשירים הטבעיים יתרון ניכר על פני המוצרים התעשייתיים שהורכבו על פי נוסחאות מסובכות. קוסמטיקה טבעית לא רק שאיננה יקרה יותר, תכשירים רבים מוצעים במחירים משתלמים מאוד, ובכל הקטגוריות. ממוצרי טיפוח לגוף כמו דיאודורנט, סבון נוזלי או קרם גוף – ועד למוצרי הטיפוח לשיער, לעור הפנים, לגבר וגם לתינוק, המוצרים הטבעיים הם גם איכותיים וגם משתלמים.

לבנדר קוסמטיקה טבעית

לבנדר – קוסמטיקה טבעית מפתחים, מייצרים ומשווקים מוצרי קוסמטיקה 100% טבעיים מ- 2007 כשהמטרה לתת אפשרות לשימוש בקוסמטיקה טבעית לחלוטין לכל המשפחה (כל מוצרי לבנדר מכילים 100% חומרים ממקור טבעי לפי תקן ISO-16128). המוצרים של לבנדר ידידותיים לאדם ולסביבה, מיוצרים מחומרי גלם משובחים מכל העולם ובעיקר מישראל, כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת ישראלית מקומית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאישור משרד הבריאות ללא כימיקלים, תוצרי נפט, ריחות סינטטיים וללא חומרים משמרים כלל . 

אם כן, השילוב בין טבע ואיכות לבין יעילות ומחירים נוחים, זהו בדיוק השילוב שהופך את הקוסמטיקה הטבעית לפתרון אידאלי. במקום קרמים שמבטיחים הרבה וכוללים הרבה יותר כימיקלים, הגיע הזמן לחזור לשמנים ולחומרים מן הטבע העשיר, שמציע לנו את כל הטוב שאנחנו צריכים, בפשטות רבה. אתם מוזמנים להיכנס לאתר לבנדר, קוסמטיקה טבעית, בכתובת:  https://www.lavender.co.il/ ולבצע רכישה אונליין. כמו כן תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-2127172. בלבנדר קוסמטיקה 100% טבעית תמצאו את הקוסמטיקה הכי איכותית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות