fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרטי תדמית ואנימציה לעסקים וחברות

העולם שבו אנו חיים, מתפתח במהירות מבחינה טכנולוגית ואיתם ההתפתחות בעולם העסקי והבנת הצורך להיות נוכחים באופן משמעותי בכל פינה במדיה הדיגיטלית. אחד מהכלים הטובים ביותר העומדים על הפרק לצורך מיתוג עסקי הוא סרט תדמית
סרטי תדמית ואנימציה לעסקים וחברות. יח"צ
סרטי תדמית ואנימציה לעסקים וחברות. יח"צ

בין אם אתם משיקים מוצר חדש או מקדמים מוצר ותיק, מחפשים משקיעים או בכלל מגייסים תרומות, סביר להניח שאתם מחפשים את הדרך הייחודית והנכונה לעשות את זה. אתם מבינים שצריך לבלוט בשטח, וזה בהחלט לא קל כשיש לכם שפע של מתחרים, וגם הם מפרסמים בפלטפורמות המוכרות גם לכם. אז בכל זאת תעשו את זה נכון?

המציאו לעצמכם פרזנטור

שיטוט מהיר ברשת יגלה לכם שיש היום מבחר סרטי תדמית ואנימציה לעסקים וחברות, אבל בכל זאת יש כאלה שמצליחים למשוך קצת יותר תשומת לב. הם עושים את זה עם תסריט מדויק, מוזיקה נכונה, מסרים מחודדים ורצוי גם דמות שתספר את הסיפור – ותעשה את זה בצורה מיוחדת. כולנו מכירים היטב את התינוק של במבה ואת הצמד שקע ותקע, הפרזנטורים של חברת החשמל. אז אולי היום אתם מותג קטן בראשית דרכו, אבל גם לכם יכולה להיות דמות מלהיבה ומקורית שקל להתאהב בה.

ספרו את הסיפור שלכם

כשאתם מחפשים את הדרך להציג את הסיפור שלכם, זכרו שהקהל שלכם לא רוצה שתדברו על המוצר או השירות – אלא שתראו לו אותו. במילים אחרות, הסרטון הוא ההזדמנות שלכם להציג את מה שאתם עושים, את היתרונות של המוצר ובעיקר את התועלת שהוא מספק לקהל היעד. אם כן, מצאו את הדרך הייחודית שלכם להעביר את המסרים שלכם בצורה ברורה, כדי שהלקוחות שלכם יבינו עד כמה ישתלם להם לבצע רכישה דווקא אצלכם, או לחלופין – למה כדאי להם להשקיע ברעיון שלכם.

הישארו קצרים וממוקדים

יכול להיות שאתם ותיקים בשטח, יש לכם רזומה עשיר מאוד והרבה מידע לתת לגולשים שלכם. בלי עריכה נכונה תוכלו להגיע בקלות לסרטון של עשר דקות, ואפילו יותר. בפועל, הצופים הפוטנציאליים בסרטון התדמית לא יגיעו אפילו לדקה השלישית, בוודאי אם הם צופים בסרטון שהופיע במקרה על גבי הפיד בפייסבוק או בסטורי באינסטגרם. אם כן, עברו על המסרים שלכם, חדדו ודייקו אותם, והימנעו מטקסטים ארוכים ומסיפורים מפרכים שנראים לכם מאוד מעניינים – אבל לא בטוח שגם הלקוחות שלכם יסכימו.

היעזרו בחברה מקצועית

אפליקציות לעריכת סרטונים יש בשפע, חלקן אפילו חינמיות, אבל האמת הפשוטה היא שסרטון איכותי הוא סרטון שתוכנן לפרטי פרטים. חברת הפקות מקצועית וטובה תעזור לכם להתמקד בנושאים החשובים, לבנות תסריט ברמה הגבוהה ביותר, לתכנן את ימי הצילום או את האנימציה המושלמת, ולהגיע לתוצאה שעונה על כל הציפיות שלכם והרבה מעבר להם. כך גם תוכלו לשלב בחוכמה בין אלמנטים שונים, בין קטעי אנימציה, תמונות או קטעי וידאו ואף בין צלילים וקריינות. כל אלה יחד יבטיחו לכם סרטון איכותי, מרשים ויעיל מאוד, והוא ישתלב היטב באתר האינטרנט שלכם, בערוץ היוטיוב וגם בקמפיין הבא שלכם ברשתות החברתיות.

ביחד נעשה את זה נכון, צוות קלמנטינה הפקות סרטי תדמית, הפקות סרטוני אנימציה וסרטונים שיווקיים מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: clemantinafilms.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות