fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בצפון מאז הקורונה: אדיר מילר בהופעה ללקוחות קניון שער הצפון

קניון שער הצפון מזמין את קהל מבקריו למופע מיוחד של הקומיקאי והיוצר, אדיר מילר, שיערך בתיאטרון קריית מוצקין. תגיעו, תרכשו בחנויות הקניון ותקבלו כרטיס מתנה למופע! אל תחמיצו.
אדיר מילר, תמונת יח"צ | צילום: אריאל בלאק ודנה קרן
אדיר מילר, תמונת יח"צ | צילום: אריאל בלאק ודנה קרן

לאחר שהשנה האחרונה נתנה לכולנו מעט מידי סיבות לצחוק, קניון שער הצפון תומך בחזרת מופעי התרבות לאזור הצפון ומארח את הקומיקאי והיוצר אדיר מילר במופע מיוחד לקהל מבקרי הקניון.

מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום: "אנו שמחים לקחת חלק במהלך כולל של חזרת התרבות לאזור הצפון, ולתמוך בייחוד במופעי תרבות המאפשרים לכולנו לחזור לצחוק לאחר תקופה לא פשוטה".

המופע, אשר יערך בתיאטרון קריית מוצקין ביום ב' (26/04) , בשעה 20:00. יציין אירוע משמעותי נוסף, חזרתו של מילר להופעות באזור הצפון לאחר הפוגה של מעל לשנה.

מילר נחשב לאחד היוצרים והקומיקאים המצליחים בישראל, ישתף את הקהל בחומרים חדשים המאפשרים להסתכל במבט הומוריסטי גם על חוויית הקורונה המטלטלת ועל אתגרי השנה האחרונה.

הכרטיסים למופע יחולקו בחנויות הקניון בין התאריכים 18-23 באפריל. על רכישה בסך של 399 שקלים – בקניה אחת! לא ניתן לצבור קבלות זכאים לקבל כרטיס חינם למופע של אדיר מילר.

כניסה חופשית, חניה חינם

דרך חיפה 30, קרית אתא

לאתר – לחצו כאן!

לפייסבוק- לחצו כאן!

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות