fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לבנות פעם בחיים, וליהנות משקט לכל החיים: יוסיאן בילדינגס – הבית לחלום שלך

בית מהחלומות או סיוט שלא מתעוררים ממנו? תהליך הבנייה יכול להיות אחד מהשניים, ואפשר לבחור את הדרך הנכונה להגיע הביתה
התמונה להמחשה בלבד

הבנייה הפרטית בישראל היא עולם ומלואו, ושחקנים רבים משתתפים בשוק הזה מאז קום המדינה. מי שבנה את ביתו באופן עצמאי ידע להעיד כי התהליך אינו פשוט כלל ועיקר, ויש במהלכו משוכות ומהמורות כמעט בכל שלב.

עיקר הקושי העומד בפני אנשים מן היישוב המבקשים להקים על המגרש שרכשו את בית חלומותיהם הוא חוסר הניסיון, וכבר אמרו לפנינו: אין חכם כבעל ניסיון. השאלה היא רק אם תבחרו לנצל את הניסיון של מי שכבר עשו את התהליך מאות פעמים, או שתבחרו לעשות זאת לגמרי בעצמכם, ולחוות את התהליך במלוא עוצמתו.

איך תדעו אם אתם בשלים לעשות הכל בעצמכם או שכדאי לבחור חברה מקצועית שתלווה את הפרויקט של חייכם?

הכנו עבורכם מדריך קצר:

  • מה התקציב ומהו לוח הזמנים לביצוע?

הערכות הזמנים והתקציב המגולמות בהצעות המחיר שתקבלו מקבלני המשנה כוללות פרטים רבים. אם זו הפעם הראשונה שאתם בונים בית, סביר להניח שלא הכל ברור. שאלו את עצמכם: האם לוחות הזמנים ריאליים? האם יש מחיר מעוגן בחוזה לכל אחד מן השלבים? מי מפקח על התקדמות הבנייה ומתריע באופן מידי על עיכובים אפשריים מכל סיבה שהיא? כשמתנהלים באופן עצמאי, כל חריגה מלוח הזמנים של אחד מקבלני המשנה תעלה לכם בזמן רב, וכמובן בכסף. יש רק דרך אחת להיות בטוחים שלוח הזמנים והתקציב לא יהפכו להמלצה בלבד: לבחור חברת בנייה אחת, שמטפלת בכל התהליך ומנהלת אותו מהיתר הבנייה ועד לקבלת המפתח.

  • בנייה קלה עושה חיים קשים

מתוך רצון להוזיל את העלויות הגבוהות של בניית בית צמוד קרקע, יש הפונים אל הבנייה הקלה, העושה שימוש בפלדה ובגבס במקום בבטון. ואכן, התהליך מהיר יותר ולעיתים גם זול יותר, אך התוצאה מתקשה לעמוד במבחן הזמן. הבנייה הקונבנציונלית, של שלד בטון יציב שיאריך ימים, עדיפה בהרבה מכל סגנונות הבניה האחרים. אחריות היא לא מילה גסה

כמה שנים אתם מתכננים לחיות בבית שאתם בונים? סביר להניח שאתם בונים בית לחיים שלמים, ולכן אין סיבה להתפשר על אחריות לשנים ספורות בלבד. אלרם יוסיאן, הבעלים והמנכ"ל של חברת יוסיאן , המתמחה בבניה הפרטית מסביר "אנחנו אחראים על התהליך כולו: משלבי ההיתר ועד קבלת המפתח, ואנחנו בטוחים באיכות החומרים ובאיכות העבודה של כל קבלן וכל ספק שלנו. אנחנו מפקחים על כל שלבי הביצוע, ומעניקים עדכון שוטף ללקוחות על כל התקדמות. אנחנו מחויבים ללוח זמנים ולמסגרת תקציב, ומעגנים בחוזה שקוף ובהיר כל שלב ושלב של העבודה".

  • בנייה פרטית במחיר סיטונאי
התמונה להמחשה בלבד

"מכיוון שאנחנו פועלים בפריסה ארצית, יש לנו כוח קנייה שמאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו מחירים תחרותיים עבור כל אחד משלבי הבנייה", ממשיך יוסיאן להסביר את השיטה הייחודית שבה פועלת החברה. "לפי מסגרת התקציב, אנחנו מצליחים לבנות בסטנדרט גבוה, במחירים אטרקטיביים ובאחריות לתוצאה. אנחנו מחויבים למחיר הטוב ביותר בשוק, לרמות בנייה וגמר גבוהות ולשקיפות מלאה מול לקוחותינו. חברת יוסיאן בילדינגס מבצעת את כל הפיקוח והניהול של הפרויקט, בלי חריגות תקציב ובלי התנהלות פרטנית מול בעלי מקצוע – וזו הדרך החכמה והחסכונית ביותר לבנות בית פרטי, תחת חוזה אחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות