fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שהמטבח שלך צריך במקום אחד!

המשאב היקר ביותר שלנו הוא זמן. במציאות של היום אנחנו חייבים להספיק כל כך הרבה דברים תוך זמן קצר ולכן אנחנו חייבים למצוא חנויות איכותיות שיענו לנו על מגוון רחב של צרכים ודרישות. רשת טיב הפיצוחים והפירות זיהתה את המגמה הזו ומציעה לך את כל המוצרים הדרושים למטבח המושלם!
חוסיין מטיב הפיצוחים והפירות
חוסיין מטיב הפיצוחים והפירות

אילו עוד מוצרים קיימים ברשת טיב הפיצוחים והפירות?

כדי לעזור לך לרכוש מוצרים איכותיים ומשובחים במקום אחד, רשת טיב הפיצוחים והפירות מציעה לך סוגים רבים של תבלינים, חמוצים, פירות וירקות היישר מהשדה, פיצוחים טריים, שמנים, קפה, עוגות, עוגיות ועוד המון מוצרים טעימים וטריים!

איך לבחור את הפיצוחים הטובים ביותר?
חוסיין, הבעלים של רשת טיב הפיצוחים שיתף אותנו בסודות שלו לבחירת פיצוחים טעימים וטריים שיגרמו לך הנאה צרופה בכל ביס וביס.

הטעם קובע
יש דבר אחד שמעיד על איכות הסחורה והוא האפשרות לטעום. אין צורך להתבייש ואפשר בהחלט לבקש לטעום את סוג הפיצוחים שברצונך לרכוש, כשהכל בהתאם למגבלות הקורונה כמובן.

תנורי חימום מתחת לפיצוחים
החימום מונע לחות ושומר על טריות הפיצוחים כך שהביטחון שלך במוצרים עולה והסיכוי לרכוש סחורה לא טובה יורד!

ערבוב הפיצוחים
כדי שהפיצוחים ישמרו על הטריות שלהם, חוסיין מערבב אותם בכל כמה שעות. אם זיהית קליפות רבות של פיצוחים על גבי הפיצוחים, ככל הנראה שהם לא עורבבו הרבה זמן ולכן קיים סיכוי שהם לא טריים.

את הפירות והירקות המובחרים ביותר תמצאו בסניף בשדרות ירושלים 3 בקרית ים
את הפירות והירקות המובחרים ביותר תמצאו בסניף בשדרות ירושלים 3 בקרית ים

איך לאחסן את הפיצוחים בבית?
כדי ליהנות מהטעם המשובח של הפיצוחים של טיב הפיצוחים והפירות גם בבית, חוסיין ממליץ לך לבקש להלחים את שקיות הפיצוחים בחנות כדי לשמור על הטריות שלהם. לאחר הפתיחה, ניתן לגלגל היטב את שקית הפיצוחים ולסגור אותה בגומייה כדי למנוע חדירה של אוויר.

משלוחים עד הבית באזור הקריות

למשלוחים חייגו עכשיו tel: 0526351567

עקבו אחר אתר הפייסבוק של רשת טיב הפיצוחים והישארו מעודכנים אחר מבצעים חדשים בלחיצה כאן >>

לעמוד הבית של הד הקריות לחצו

כותב הכתבה: עמית דנה מחברת black belt marketing

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות