fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים לטייל בקיץ בגליל!

הקיץ היא העונה המושלמת לטייל בגליל – החלק הצפוני של ישראל המתאפיין במזג האוויר הנוח והנעים ביותר בעונות החמות של השנה, כמו גם בטבע ירוק ועשיר, נחלים אשר זורמים כל השנה ועוד. במיוחד כאשר מרבית יעדי התיירות בחו"ל עדיין סגורים ולא ממש מזמינים, החופשה הקיצית הקרובה שלנו יכולה להיות מושלמת וחלומית אם נחליט לערוך אותה בחלק זה או אחר של הגליל. מה אפשר למצוא בגליל הקיץ הזה מבחינת טיולים, אטרקציות ואפשרויות לינה ואירוח מעניינות?
טיול קיץ בגליל | צילום: מלונות מטיילים

בשיתוף מלונות מטיילים

אירוח כפרי גלילי וקמפינג בצפון – אפשרויות לינה ואירוח בחופשה בגליל

נתחיל דווקא עם מקומות האירוח ואפשרויות הלינה הזמינות עבורנו בגליל, שכן המקום בו נשהה יכול לעשות או להרוס או החופשה כולה. כדאי לבחור בקפידה, ולהיות מודעים לאפשרויות האטרקטיביות והנחמדות יותר שיש לגליל להציע כיום.

אפשרות ראשונה אשר "מדברת" להרבה אנשים ומשפחות, ויכולה להתגלות כמהנה במיוחד גם אם זה לא משהו שעשיתם עד כה יותר מדי פעמים, היא זו של קמפינג בצפון. בניגוד לדעה הרווחת בקרב אנשים רבים הנמנעים מחופשות קמפינג, כיום לא חייבים להביא את כל הציוד מהבית ולהילחם ביתושים כל הלילה.

במקום זאת אפשר פשוט להתארח במתחם קמפינג בצפון (ניתן למצוא כמה וכמה כאלו, דוגמת מתחם הקמפינג של מלונות מטיילים בקיבוץ דפנה שבגליל העליון) ולקבל את כל הנוחות שצריך, אך עדיין לישון באוהלים בחוץ יחד עם כל החוויה הכרוכה בכך (מדובר באוהלים גדולים ומוגנים מפני חרקים ומים). במתחם שכזה תמצאו גם מטבחון ופינת מנגל, שירותים נקיים, מקלחות חמות ועוד.

אפשרות נוספת היא להתארח באחד משלל מקומות אירוח כפרי ברשת מלונות מטיילים הפועלים בצפון, החל מאזור בצת ואכזיב בגליל המערבי ועד למטולה שבאצבע הגליל. ניתן למצוא לא מעט בתי הארחה ומלונות קטנים של אירוח כפרי, בהם תיהנו מהשקט והפסטוראליה של הסביבה – מקום שקט, נעים ומושלם לחזור אליו בסוף יום של טיול…בחירה במקום אירוח כפרי מומלץ וטוב תבטיח חופשה חלומית ומהנה, כמו שחולמים שחופשה גלילית תיראה…

טיול קיץ בגליל | צילום: מלונות מטיילים

שלל מסלולי טיולים ואטרקציות בצפון

המקום בו נשהה בלילה הוא חשוב מאוד כמובן, אך לא פחות חשוב להיות מודעים לאפשרויות הרבות העומדות בפנינו בכל הנוגע לטיולים ואטרקציות במהלך החופשה הגלילית שלנו.

רק למנות כמה מסלולי טיולים מרהיבים ונחשבים ביותר – נחל כזיב שבגליל המערבי וסמוך למלון מטיילים גשר הזיו ואילון, מסלולי טיול באזור צוק מנרה שליד קריית שמונה הסמוכה למלון מטיילים מטולה, נהר הירדן ושלל יובליו מציעים גם לא מעט מסלולי טיולים המשלבים גם הליכה במים, לכל המשפחה ועוד ועוד.

מבחינת אטרקציות, כמובן שהירדן עצמו מספק לא מעט כאלו, דוגמת אבובים, קיאקים וראפטינג. שמורת החולה הסמוכה למלון מטיילים מלכיה, מציעה תצפית מרהיבה לא רק על הסביבה, אלא גם על מגוון בעלי חיים וצמחייה ייחודית שבשטחה וכמובן שבסביבת הכינרת לא חסרים הן מסלולים לטיול (דוגמת מסלול סובב כינרת) והן אטרקציות נוספות לכל המשפחה.

בקיצור, הגליל הוא אחד מהאזורים שוקקי החיים ביותר בארץ מבחינת תיירות, ומסיבות טובות. הטבע באזור מרהיב, מקומות אירוח פסטוראליים מציעים סביבה מושלמת לאירוח

ואפילו מתחמי הקמפינג נוחים וחלומיים. בואו להתנסות בעצמכם!…

מחפשים קמפינג בצפון? היכנסו לאתר מלונות מטיילים להזמנת לינה בקמפינג דפנה. רשת מלונות מטיילים מציעות אירוח קיבוצי בצפון במלונות הרשת בגליל העליון והמערבי.

טיול קיץ בגליל | צילום: מלונות מטיילים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות