fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השקעות נדל"ן: ערים בפורטוגל שבהן הכי שווה להשקיע

השקעה בנדל"ן נחשבת להשקעה מנצחת ובטוחה, וזאת בשל התשואות הנאות אותן ניתן לקבל בזכות רכישה של נכס. אולם, מחירי הנדל"ן הגבוהים כאן בישראל, לצד מדיניות המיסוי, גרמה ללא מעט ישראלים לבצע חשיבה מחודשת לגבי נתיבי השקעה בתחום, מתוך הבנה כי מעבר לים יש הזדמנויות מעולות המאפשרות להשקיע סכומי כסף נמוכים בשוק הנדל"ן. אחד היעדים המבוקשים ביותר להשקעה מהסוג הזה היא פורטוגל, ובפרט בערים ליסבון ופורטו. אז למה כדאי להשקיע בנדל"ן? ולמה דווקא בפורטוגל?
השקעות נדלן ערים בפורטוגל שבהן הכי שווה להשקיע

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בפורטוגל?

נדל"ן הוא אחד התחומים החמים והמבוקשים ביותר בשוק ההשקעות, ולא בכדי. השקעה כזו במקומות מבוקשים היא הזדמנות מצוינת בעבורכם לקבל תשואה נאה. הביקוש גבוה מאוד למגורים, בשל העובדה כי גודל האוכלוסייה בפורטוגל מונה מעל 10 מיליון בני אדם.

הביקוש גבוה גם בקרב ישראלים, משום שפורטוגל היא אחד היעדים החמים של השנים האחרונות, ולא רק בשוק הנדל"ן. ערים בפורטוגל כמו ליסבון ופורטו הן כאמור האזורים המבוקשים ביותר, וכדאי להכיר אותן ומידע נוסף וחשוב בנושא.

ליסבון

עיר הבירה של פורטוגל היא ליסבון, עיר שוקקת ומרכזית שמושכת אליה עשרות אלפי מבקרים מדי שנה. היא גם זוכה לביקוש אדיר למגורים, לא מעט בשל מדיניות הממשלה למיסוי נמוך בעבור השקעות נדל"ן מצד אזרחים זרים, וגם מצד אזרחי המדינה. ניתן לבצע השקעה בנכס למגורים במרכז העיר תמורת סכום של בין 200 ל-400 אלף יורו, אולם צריך לשים לב כי לאור הביקוש הגבוה דירות באזורי המרכז עלו בתקופה האחרונה, לא מעט בעקבות מגפת הקורונה. על כן, איתור הזדמנויות בעיר הבירה היא דרך מצוינת ליצור השקעת נדל"ן בעלת פוטנציאל אדיר מבחינת ההשקעה הכספית, והפוטנציאל גלום בקבלת תשואות קבועות למשך שנים רבות.

פורטו

פורטו היא עיר נמל שזוכה גם היא להתעניינות גוברת מצד משקיעים, לא מעט בשל היותה עיר נמל פעילה אבל גם כזו שבה ניתן לבצע רכישה של נדל"ן למגורים בעלות מופחתת מאשר בעיר הבירה בליסבון. טווח המחירים בפורטו נע בין 100 עד 200 אלף יורו, ומשקיעים מגיעים לאזור בגלל היצע עצום של דירות וגם בתים פרטיים, אותם ניתן להשכיר בדמי שכירות ממוצעים של בין 500-1200 יורו. פורטו היא עיר קסומה שבה מתגוררים מיליוני בני אדם, ועל כן הביקוש למגורים באזור בנסיקה – הזדמנות נהדרת בעבור משקיעים שרוצים למנף את הכספים בעלויות נמוכות מכפי שנדרש להשקיע בעיר הבירה ליסבון.

סינטרה

עיירת חוף עוצרת נשימה, המפורסמת בגלל מיקומה על צלע הר המשקיף אל עבר רצועת חוף יפהפייה. כאשר חושבים על ערים בפורטוגל, סינטרה היא לא המקום הראשון שיעלה בדעתכם, אולם ביקור אחד באזור יראה לכם כיצד העיירה הזו זוכה לביקוש אדיר למגורים מצד תיירים שרוצים להשכיר דירות נופש הממוקמות ישירות מול הים. לא מעט מקומיים מהערים הגדולות כמו פורטו וליסבון מעוניינים גם הם לעבור לעיירות שקטות כמו סינטרה.

מה חשוב לדעת רגע לפני ההשקעה?

השקעה בנכס נדל"ן בפורטוגל היא כאמור הזדמנות מצוינת לטובת מינוף הכספים שלכם. אולם, חשוב מאוד לבצע את התהליך באמצעות חברה המתמחה בתחום הנדל"ן וזאת מתוך מטרה לקבל ליווי מקצועי לצורך איתור נכס התואם את מסגרת התקציב שלכם. מאחר שקצב הפיתוח של פורטוגל הולך ועולה, ניתן בהחלט לומר כי יש פוטנציאל בהשקעת נדל"ן בעקבות עלייה עקבית בתשואות שנרשמת בשנים האחרונות.

לסיכום

ערים בפורטוגל כמו ליסבון, פורטו וסינטרה הן רק הבולטות מבין שורה של ערים שבהן ניתן להשקיע ביבשת אירופה ובפרט בפורטוגל, בייחוד אם אתם בעלי אזרחות. כבעלי אזרחות (וזאת לאחר הוכחת קשר לאנוסי ספרד ופורטוגל) יש לכם את האפשרות להשקיע בתחום ואף להתגורר בדירה בבעלותכם, כפי שהחליטו לבצע לא מעט ישראלים שכבר סיימו את התהליך ומחזיקים בדרכון פורטוגלי המקנה שורה של יתרונות, כמו תעסוקה והשקעה עם מעט מאוד הגבלות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות