fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הובלות בקריות עושים עם גט-מובינג

עוברים דירה בקרוב? הכירו את האתר הישראלי GetMoving שמרכז תחתיו מספר רב של חברות הובלות בקריות ובאזורים נוספים בארץ, הידועות כבין המקצועיות ביותר בתחומן.
הובלות בקריות | צילום: גט-מובינג השוואת מחירי הובלות
הובלות בקריות | צילום: גט-מובינג השוואת מחירי הובלות

תחום ההובלות בישראל ידוע כיום כאחד החזקים והוא מגלגל מיליוני שקלים בכל שנה. ישנן חברות הובלה רבות מאד, המציעות את שירותיהן בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום. מעבר דירה, שגם כך ידוע כהליך לא פשוט הדורש זמן והוצאה כספית לא קטנה, מאלץ את העוברים להתמודד מול שוק שלא זוכה לפיקוח, שוק שהוא רווי בחברות הובלות. הדבר מקשה עוד יותר במציאת אותה חברה מתאימה, שתבצע את ההובלה כהלכה. חברה שתבטיח לכם ראש שקט ביום המעבר.

טווח מחירים רחב, פתרונות נלווים לשירותי ההובלה, אזורים מסוימים שבהם ניתן לבצע אותה ורמת מקצועיות הם חלק מהשיקולים שנלקחים בחשבון כשמחפשים חברת הובלות בקריות, בצפון או בכל מקום אחר בארץ, וזאת לצד התייחסות לפרמטרים אחרים, הקשורים למעבר עצמו. אז, איך יוצאים מזה ומוצאים בתוך כל השפע בדיוק מה שצריך? אתר GetMoving עושה לכם סדר, עוזר לכם לדייק את החיפוש וגם לחסוך לא מעט כסף!  הזמינו עכשיו שירותי הובלות בקריות באתר GetMoving

מקליקים ומוצאים

האתר הישראלי GetMoving מרכז תחתיו מספר רב של חברות הובלות בקריות ובאזורים נוספים בארץ, הידועות כבין המקצועיות ביותר בתחומן. עוברים דירה בקרוב? אם כן, במקום שתפנו לכמה מקורות שונים כדי למצוא את חברת ההובלות, העונה לכם על כל הצרכים, תוכלו להשתמש בגט-מובינג שחוסך למשתמשים בו לא מעט זמן.

איך זה עובד בפועל? גט-מובינג פונה למאות חברות ההובלות הרשומות בו ומבצע ביניהן מכרז אונליין. כל זאת, כמובן, בהתאם לפרמטרים שמסרתם, הרלוונטיים לעניין, כמו: מהיכן אתם עוברים ולאן, מתי אתם עוברים, בכמה חדרים מדובר, האם יש מעלית ואולי צורך במנוף, האם אתם זקוקים לשירותים משלימים מיוחדים ועוד. בהתאם לנתונים אלה, מוצגות בפניכם התוצאות – כל חברות ההובלה שיכולות להציע לכם זאת. באופן הזה אתם יכולים להוזיל את עלויות ההובלה שלכם בכ-30 אחוזים וליהנות משירות ברמה גבוהה, ומבלי שתצטרכו לדאוג לדבר. מצאתם את החברה המתאימה לכם? מצוין. מעתה, כל ההתקשרות שלכם איתה, כמו גם התשלום עבור שירותי ההובלה, נעשה ישירות מולה.

את גט-מובינג, פלטפורמה ייחודית כיום בישראל, הקימו מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן, שלושתם בשנות השלושים לחייהם ומהעיר רמת גן. מטרתם לסייע לכל עוברי הדירות ליהנות מפתרון פשוט, אמין, קצר וגם זול ולבסס את החלטתם על השוואת מחירים וגם חוות דעת של לקוחות אחרים. השימוש בגט-מובינג הוא ללא תשלום וגם ללא התחייבות וההכנסות לאתר הן על בסיס מודל עסקי, במסגרתו משלמות חברות ההובלות עבור שירותי הפרסום הניתנים להם בו.

ומה לגבי חומרי אריזה? גם לזה יש פתרון

מעבר לאפשרות לערוך סקר שוק ולהשוות בין החברות, מוצעים למשתמשים באתר גם שירותים נלווים. האתר מציע לרכישה חומרי אריזה וקרטונים, להם זקוקים במעבר הדירה. ניתן לקבל אותם במשלוח עד הבית ובמחירים הזולים ביותר בארץ כיום.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות