fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך המהירה להיפטר מהחובות

בשנה האחרונה, משקי בית רבים ובעלי עסקים מצאו עצמם בחובות גדולים. עורכות הדין ממשרד "בן דוד – אלוס-כהן" מציעות לחייבים דרכים אלטרנטיביות להיפטר מהחובות ולצאת לעצמאות כלכלית
עורכות הדין, יעל בן דוד ונעמה אלוס-כהן | צילום: שרון צור

כבר יותר מעשור שעורכות הדין, יעל בן דוד ונעמה אלוס-כהן פועלות יחד כדי להוציא חייבים ממשבר כלכלי אליו נקלעו.

כיום, בעלי עסקים רבים ומשקי בית לא תמיד מודעים לאלטרנטיביות הקיימות המוצעות בחוק היכולות לאפשר להם לצאת ממשבר כלכלי בדרך המועילה ביותר לחייבים ולנושים.

ב-2019 נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שחולל רפורמה בתחום חדלות הפירעון של יחידים ותאגידים כשהמטרה העיקרית שלו היא להציב את שיקומו הכלכלי של החייב כערך מרכזי בהליכי חדלות פירעון.

החוק החדש שינה את הכללים. לחייב ניתנת האפשרות להיכנס לתהליך של שנה עד ארבע שנים בו יוכל להסדיר את כל חובותיו. כאשר החוב מגיע לגובה של עד 150,000 שקלים, ההליך נעשה מול הוצאה לפועל בו ניתן לגשת להסדר חוב מול הנושים מיד לאחר הגשת הבקשה ולאחר מכן לסגירת כל החובות.

בחובות של מעל 150,000 שקלים ההליך מגיע לבית משפט השלום. עו"ד מלוות את החייב בהגשת בקשה מפורטת בהתאם למצבו, תוך התאמת ההחזר החודשי לנושים בהתאם להכנסה הקיימת. בהליך מסוג זה, מרגע הגשת הבקשה, החייב מקבל סיוע בהגנה מפני עיקולים והגבלות על חשבון הבנק, משכורת ורישיון נהיגה, כדי שיוכל להמשיך ולתפקד כהרגלו מבלי לפגוע בביתו.

לצאת מהמצוקה בהקדם

המשרד פועל בשני סניפים, חיפה ותל אביב, ומתמחה בתחומים של חדלות פירעון, הוצאה לפועל, דיני משפחה, צוואות וירושות, מקרקעין ובעלי הכשרה בהכנת ייפוי כוח מתמשך.

הפניות למשרד בתקופה האחרונה עלו לנוכח המצב הקיים וצמד עורכות הדין מלוות כל אדם שנקלע למצוקה כלכלית, כבעל עסק או כיחיד, ליווי מלא וצמוד מול כל הגורמים המעורבים ועוזרות לו להתמודד עם החובות באמצעות הסדרי נושים, בקשה לחדלות פירעון, אישור לפתיחת עסק ו/או המשך פעילותו וליווי עד לקבלת הפטר מהחוב.

מרגע שהחייב נכנס לתהליך, המטרה העיקרית היא למנוע ממנו להיכנס לקשיים כלכליים נוספים ולעזור לו לצאת מהמצוקה הכלכלית בהקדם. בהתאם לכך הן מנהלות את כל המשא ומתן מול הנושים. בשל הניסיון המקצועי הרב של המשרד, עורכות הדין מבצעות מו"מ מקצועי גם מול הבנקים על מנת שהחייב יקבל הפחתה בקרן החוב לבנק, ריביות ועמלות והפחתה בגובה ההחזר החודשי.

בנוסף, יש לציין שהמשרד מקבל חיזוק משמעותי מצד עיריית חיפה המסייעת בהליכים כדי למנוע מעסקים להיכנס להליך של חדלות פירעון.

מעטפת מלאה עד לעצמאות כלכלית

כשאדם נכנס לחובות, הפגיעה היא לא רק בתחום הכלכלי. הקושי הכלכלי משפיע על חיי היום יום והמצב הנפשי של החייב וטיפול מוקדם ומקצועי יכול למנוע מצוקה כלכלית גדולה יותר.

המשרד נותן את כל המענה והתמיכה לה החייב זקוק ומשמש לו כבית אליו יוכל לפנות בכל עת.

בעת הכניסה להליך, החייב יכול להיות בטוח שהוא יוצא לדרך בעלת כיוון אחד עד לשיקומו הכלכלי. עורכות הדין, יעל ונעמה, נותנת את המעטפת המושלמת והליווי המלא בו יוכל כל אדם להרגיש תמיכה מלאה וקרקע בטוחה ולהפחית את הלחץ הרב בו הוא שרוי בשל מצוקתו.

העצה המקצועית הטובה ביותר שהן נותנות לכל אדם שנקלע לקשיים כלכליים היא לפנות כמה שיותר מוקדם לעו"ד מקצועי בתחום ולהגיע יחד לפתרון בו יוכל לזכות בשיקום כלכלי ולחזור לפעילות עסקית במהרה.

עורכות הדין, יעל בן דוד ונעמה אלוס-כהן | צילום: באדיבות המצולמות, אוסף פרטי
עורכות הדין, יעל בן דוד ונעמה אלוס-כהן | צילום: באדיבות המצולמות, אוסף פרטי
ליצירת קשר וייעוץ התקשרו:
054-5653999 , 050-2241641
דרך הפייסבוק של נעמה – לחצו כאן!
או דרך הפייסבוק של יעל – לחצו כאן!
המשרד נמצא בכתובת: דרך העצמאות 57, חיפה.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות