fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לדירה עוצרים ב- SIMPLE – הכירו את חברת ייעוץ המשכנתאות החדשה

בתקופה בה המחירים מזנקים והמשכנתאות מטפסות לגבהים חדשים, החשיבות של התאמת מסלולי המשכנתא הופכת קריטית. עמית אביב מבעלי החברה: "הקמנו את simple מתוך רצון לעזור לאנשים לקבל את המשכנתא המתאימה והחסכונית ביותר עבורם, אנשים היום יותר דינמיים, משנים עבודות בתדירות יותר גבוהה מבעבר והם צריכים גוף שידאג להם ורק להם."
עמית אביב, מבעלי החברה | צילום: לירן פרידמן טודומדיה

לנוף הנדל"ן המקומי הצטרפה לאחרונה חברה חדשה ומבטיחה עם שם קצר, מדויק ובעל ניחוח חדשני ועדכני – SIMPLE.

החברה מבית NEXT LEVEL סוכנויות נדל"ן נוסדה על ידי מוטי כליפה ועמית אביב, שני יזמים אשר חלמו לעשות שינוי בחוויה של לקיחת המשכנתא בישראל. מוטי כליפה, הוא המנכ"ל והמייסד של NEXT LEVEL נדל"ן, החברה הצפונית שהפכה לתמנון מצליח של סניפים, עם עשרות סוכנים ואלפי לקוחות מרוצים.

עמית אביב לעומתו, הגיע מהמערכת הצבאית אחרי 24 שנים כקצין בחיל הים, עם ערכים של שקיפות, יושרה ואחריות אישית, כאשר כל רצונו הוא לסייע לאנשים לממש את חלום הדירה בדרך החסכונית והמתאימה ביותר עבורם.

חזון החברה החדשה הוא לפשט עבור הלקוחות את תהליך לקיחת המשכנתא – לתת להם בדיוק את מה שהם צריכים, בצורה פשוטה, קלה להבנה, באמצעות כלים טכנולוגים חדשניים, עם חסכון גדול לאורך השנים. למעשה, הפוך ממה שמציעים היועצים בבנק.

"ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לרוכשים היא ללכת לחברת ייעוץ משכנתאות פרטית עוד לפני שהם מגיעים לבנק. כי כשהם מגיעים לייעוץ של הבנק הם מקבלים תכתיב מסוים שמונע מאינטרס. חייבים להבין את הדבר הזה, הבנק רוצה להרוויח כמה שיותר ואם יש מולו לקוח שלא בדק והתייעץ באופן פרטי? הדרך שלהם תהיה קלה הרבה יותר." אומרים מוטי כליפה ועמית אביב.

מוטי כליפה, מבעלי החברה | צילום: לירן פרידמן טודומדיה

לדברי מייסדי SIMPLE בשנת 2021 חצה סך היקף המשכנתאות לראשונה את רף ה-100 מיליארד, והנתונים של 2022 עד עכשיו, מצביעים על זינוק של למעלה מ-55 אחוז מהתקופה בשנה שעברה. "הנתונים מעידים שאנשים ממשיכים לרכוש על אף השוק שנוסק" מספר כליפה.

"בסופו של דבר אנשים צריכים בית. ובתקופה בה השכירות יקרה, אנשים מעדיפים להתאמץ ולקחת משכנתא. בגובה ההלוואות הזה, תמהיל המשכנתא הופך להיות קריטי עבור משפחות ורוכשי דירות."

ובדיוק כאן נכנסת חברת SIMPLE שרוצה לשנות את כללי המשחק ולתת ללקוחותיה (שרכשו דירה באמצעות NEXT LEVEL) ובכלל לקהל הרחב – פתרון חדשני שמשלב בין שירות אנושי ומקצועי של מומחי משכנתא מנוסים, לבין כלים דיגיטליים שיוצרים חווית משכנתא נעימה, ידידותית ובעיקר חסכונית.

מלבד מייסדי החברה, הנבחרת של SIMPLE כוללת את מורן אמיתי וזיו לוי, מומחי משכנתא מקצועיים ומנוסים בשוק הישראלי. ובעידן של היום אי אפשר בלי דיגיטל ושיווק, ולכאן נכנסת אילנה פסטרנק שאחראית על הנראות והחשיפה של SIMPLE ברשת ומחוצה לה.

עמית אביב, מבעלי החברה | צילום: לירן פרידמן טודומדיה

"בסופו של דבר, חשוב לנו להסתכל בגובה העיניים לאדם שנמצא מולנו ולוקח משכנתא ל-20 או 30 שנה. SIMPLE זה לראות לא רק את ההווה, אלא גם את העתיד שלו ושל משפחתו, ולהתאים את המסלול שנכון עבורו בלבד, אחרי הכל המשכנתא רצה איתנו לאורך החיים, וחשוב לנו לוודא שהריצה הזאת תהיה טובה ונעימה עבור הלקוח." מסכמים מוטי ועמית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות