fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אל תפספסו: זה הזמן לרכוש קרקע להשקעה בקריות     

תקציב מדינה של מיליארד שקלים ונמל חיפה המתחדש צפויים להפוך את חיפה והקריות לאחת מנקודות הנדלן המרכזיות, בכך שיעלו את ערך הקרקעות להשקעה.
הזמן לרכוש קרקע להשקעה | צילום: FREEPIK
הזמן לרכוש קרקע להשקעה | צילום: FREEPIK

קרקע להשקעה הפך להיות רעיון מבוקש ביותר בישראל בקרב משקיעים מתחילים, צעירים או משפחות שמבינות את הכוח של שוק הנדלן ואת התשואה הגבוהה שניתן לקבל על רכישת נכס נדלן בשלבי פיתוח ראשונים ומכירתו בהמשך או רכישת קרקע או נכס למטרת השכרת הנכס. כאשר מדובר על אזור הצפון, קרקע להשקעה בקריות כיום היא אולי הקרקע להשקעה הכי מבוקשת שהמחירים שלה עדיין נמוכים ובעלי פוטנציאל לעלות בעשרות אחוזים.

תקציב מדינה של מיליארד שקלים יעלה את הערך של קרקע להשקעה בקריות בקרוב!

א.ב מוראנו היא חברות יזמות ושיווק נדלן וותיקה ומכורת המשווקת מגוון קרקעות להשקעה בנקודות החמות ביותר בישראל: קרקע להשקעה בקריות וקרקעות להשקעה באזור השרון כמו: קרקע להשקעה בקדימה, קרקע להשקעה בהוד השרון, קרקע להשקעה בכפר סבא, רעננה ועוד. מוזמנים להיפגש עמנו ולקבל מידע מפורט על הפרויקטים שלנו וביניהם על רכישת קרקע להשקעה בקריות באחד הפרויקטים העתידים לשנות את פני העיר חיפה והקריות ולהפוך את ההשקעה שלכם היום להשקעה משתלמת ביותר בעוד כמה שנים בודדות!

3 טיפים לבחירת קרקע להשקעה במיקום מנצח

מחירי הנדלן בישראל ידועים ברמה הגבוהה שהם נמצאים ואם יש מדינה בו הוכח שהשקעות בנדלן הן הכדאיות ביותר ביחס לשאר אפיקי ההשקעה הקיימים, ישראל מוכיחה זאת שוב ושוב. רק לפני שנתיים וחצי מחירי הדיור היו בכותרות ובחדשות אך הקורונה השכיחו מהציבור את הסוגייה הבוערת והבעייתית הזאת. משפחה בישראל מתקשה לרכוש דירה והמחירים לא מפסיקים לעלות. הביקוש עולה על ההיצע והפתרונות של הממשלות המתחלפות לא מצליחים לצאת את הפועל. עבור משקיעי הנדלן לעומת זאת, ישראל היא גן עדן של השקעות. אמנם הבירוקרטיה מקשה וגם המיסים גבוהים יחסית, אך עדיין הרווח על קרקעות ונכסי נדלן בישראל לא מפסיק לעלות משנה לשנה.

הנה כמה טיפים לבחירת קרקע להשקעה בישראל:

מיקום הקרקע – ישראל היא מדינה קטנה וכולם מכירים את מפת הנדלן המקומית. בעיקרון תל אביב היא העיר היקרה ביותר ונכסי הנדלן שבה, לרבות הקרקעות, כמו למשל אלה במתחם שדה דוב שפונה ומציע קרקעות במחירים גבוהים, היקרים ביותר. המעגל השני הוא רמת השרון וערי השרון המבוקשות: רעננה, הוד השרון, כפר סבא וכו'. ככלל, ככל שמתרחקים מהמרכז, המחירים יורדים אך בישראל יש עוד שלושה מוקדי נדלן מרכזיים: ירושלים, חיפה ובאר שבע. אף על פי שמדובר בערים מרכזיות וגדולות בישראל, ממש כמו במשחק המונופול, מחירי הנדלן בהן גבוהים אמנם אך נמוכים יותר מתל אביב. אולי זו תמונה פשטנית מדי של המציאות בשטח. מדוע? מכיוון שבשטח יש שכונות יקרות יותר בירושלים או חיפה ויש שכונות זולות יותר בתל אביב. לכן משקיע הנדלן המקצועי לא מסתפק בבחירת מיקום הקרקע לפי העיר אלא יורד לרזולוציה נמוכה יותר.

סטטוס הקרקע – ממש כפי שלא מספיק לבחור עיר וצריך לבחור שכונות ומיקומים חכמים להשקעה בתוך העיר, גם כך יש לבחור בצורה נכונה את הקרקע לפי סטטוס הקרקע. האם הקרקע שאתם מתעניינים בה נמצאת בתוכנית המתאר הרשמית של העיר? האם הקרקע בסטטוס פרטי או ציבורי? האם מדובר בקרקע עם ייעוד בנייה או לא? כל אלה שאלות בסיסיות הקובעות רבות לגביי סטטוס הקרקע ומשליכות בצורה ישירה על מחיר הקרקע. זו הסיבה שמשקיעי נדלן פרטיים שלא נעזרים בייעוץ מקצועי עלולים למצוא עסקאות של חתול בשק גם במיקום שעל הנייר נראה מבטיח. בירור סטטוס הקרקע הוא דבר הכרחי לפני כניסה לכל עסקת נדלן!

מחיר הקרקע – כמובן שהשורה התחתונה היא מחיר הקרקע. גם אם מצאתם קרקע במיקום מנצח ובסטטוס מעולה, קרקע נקייה מתביעות ושעבודים, קרקע שעברה בדיקה פיזית של האדמה ונמצאה כשירה לבנייה וקרקע שייעודה מאושר לבנייה, עדיין מחיר הקרקע הוא הפרמטר המרכזי הקובע את כדאיות העסקה.

כפי שאפשר לראות, כניסה לעסקת השקעה בנדלן היא עסקה מורכבת המכילה פרטים חשובים רבים וזו רק ההתחלה. יש עוד אלף ואחד פרמטרים המעורבים בעסקת נדלן והדברים לוקחים זמן והשקעה בהבנת כל המשתנים הקשורים לעסקה. את כל אלה אנו חוסכים מכם, מקצרים לכם את הדרך ועוזרים לכם לבצע עסקת נדלן בטוחה לביצוע לאחר שאנו מבצעים את כל הבדיקות המקדמות על הקרקע ומוודאים שמדובר בקרקע בטוחה להשקה לטווח הארוך.

בנוסף אנו מציעים את הפרויקטים האיכותיים ביותר באזורי הביקוש הטובים ביותר ובמחירים הטובים ביותר – כל הסיבות לבחור להשקעה בתחום הנדלן, רכישת קרקע להשקעה או נכס נדלן את חברת א. ב מוראנו, מהספקת כבר שנים רבות את הפלטפורמה הנוחה והבטוחה ביותר למשקיעי הנדלן המתקדמים בישראל.

מוזמנים לבקר באתר שלנו, לקרוא עוד מאמרים ולקבל מידע נוסף על פרויקטי הנדלן שלנו ועוד מידע על קרקעות להשקעה עם א.ב מוראנו: קרקע להשקעה בקדימה צורן, הוד השרון, רעננה, קרקע להשקעה בחדרה, קרקע להשקעה בקריות ועוד!

צרו קשר ונשמח להתאים לכם באופן אישי השקעת נדלן האיכותית והבטוחה ביותר בשקיפות מלאה ובליווי אישי לאורך כל הדרך. להתראות ובהצלחה.

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות