fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך משיגים עוקבים באינסטגרם – הדרך המהירה, המקצועית והבטוחה ביותר

כיום, מעבר לפלטפורמה חברתית, אינסטגרם מהווה פלטפורמה עסקית המאפשרת לרבים ליהנות משיתופי פעולה עם בעלי עסקים. ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים שיחוללו שינוי של ממש בעמוד שלכם.
אינסטגרם | צילום: FREEPIK
אינסטגרם | צילום: FREEPIK

אנשים רבים כיום שואלים את עצמם איך משיגים עוקבים באינסטגרם? בשורות הבאות ננסה לענות על כך ונציג מספר טיפים מעשיים שיחוללו שינוי של ממש בעמוד שלכם. אך רגע לפני שנתחיל בתוכן הפרקטי והמעשי, חשוב להבין את הרעיון הגדול העומד מאחורי השאיפה של רבים לצבור עוקבים ולייקים באינסטגרם. בתחילת דרכו של האינסטגרם הוא היה פלטפורמה חברתית לשיתוף תמונות. כיום, הפלטפורמה החברתית הפכה לפלטפורמה עסקית המאפשרת לרבים ליהנות משיתופי פעולה עם בעלי עסקים רבים. לא מעט בעלי עסקים כיום מעדיפים לפרסם בעמודי אינסטגרם נבחרים על פני פרסומים גדולים בשלטי חוצות או בעיתונים גדולים ומוכרים.

מכמות לאיכות – השינוי הגדול של עולם הפרסום והשיווק מהשנים האחרונות

כל עולם השיווק והפרסום עובר שינויים תדירים בשנים האחרונות, כך שכיום הזרקור מכוון לאיכות החשיפה ולא לגודל החשיפה. עד לפני מספר שנים מפרסמים רבים שאפו שתוכן הפרסום שלהם יגיע לעיניים של כמה שיותר אנשים. כיום המפרסמים מבינים שקיימת חשיבות לכמות הנחשפים לתוכן, אך קיימת חשיבות רבה הרבה יותר לאופי הנחשפים לתוכן. בהגה המקצועית ניתן לסכם את השינוי בשתי מילים, אחוזי המרה. פרסומים גדולים בשלטי חוצות או בעיתונים נבחרים יחשפו את תוכן הפרסום לעיניהם של מיליוני אנשים, אך ללא כל הבחנה. בסבירות גבוהה, אחוז גבוה מאוד מכלל הנחשפים כלל לא מתעניין במוצר או בשירות המפורסם ולכן לא ינקוט שום פעולה (הרשמה או רכישה) בעקבות הפרסום.

פילוח נכון של הנחשפים – כך מפרסמים מצליחים לקבל אחוזי המרה גבוהים במיוחד

לעומת זאת, פרסום מוצרים או שירותים שונים בעמודי אינסטגרם גדולים, אמנם יביאו את הפרסום לעיניהם של פחות אנשים, אך מרביתם אכן יתעניינו בתחום וינקטו פעולה. בעלי עסקים ישמחו לפרסם מוצרי כושר בעמוד אינסטגרם גדול עם אלפי עוקבים העוסק בתחום הכושר. הסיבה היא מיקוד ופילוח נכון של הנחשפים – בסבירות גבוהה אחוזים רבים מעוקבי העמוד ישמחו להיחשף לשירותים או למוצרים שונים בתחום הכושר. חשיפה ממוקדת זו גם תעלה לבעלי העסקים הרבה פחות, וגם תבטיח אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר. אחוזי המרה הם אחוז הנרשמים/הרוכשים מכלל הנחשפים, כך שככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר, כך איכות הפרסום גבוהה יותר. אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם? איך הופכים כל עמוד שגרתי לעמוד מצליח הכולל אלפי עוקבים הדוקים? בחרנו כמה טיפים מקצועיים שיוכלו לעזור גם לכם בהליך צבירת עוקבים ולייקים באינסטגרם.

חמשת הטיפים שאתם חייבים להכיר:

  • דבקו בנישה אחת בלבד!

ראשית, קיימת חשיבות רבה לבחור נישה אחת בלבד לעמוד כולו. אנשים רבים טועים לחשוב שהתפזרות למספר נישות שונות תדבר לכמות אנשים גדולה יותר, מה שצפוי להגדיל את כמות העוקבים בעמוד. אך בפועל, התפזרות למספר נישות שונות פוגעת באופן ישיר בכל הליך צבירת עוקבים ולייקים באינסטגרם. חשוב להבין, כיום יש לא מעט עמודי אינסטגרם מצליחים וגדולים כמעט בכל נישה. אדם המתעניין בתחום הספורט, לא יוסיף עוקב לעמוד הכולל תכנים בספורט, תכנים באופנה, תכנים בטבע ותכנים במסעדנות. רק רבע מתכניו של עמוד זה מדברים לעוקב הפוטנציאלי (המתעניין בכל אחד מהתחומים השונים), שיכול בקלות למצוא עמודים רבים העוסקים באחד מהתחומים בלבד, שם 100% מכלל התכנים מדברים אליו. לכן, חשוב מאוד להתמקד לנישה אחת בלבד ולדבוק בה לאורך כך הדרך.

  • הימנעו לחלוטין מנגיעות אישיות

שנית, חשוב להימנע לחלוטין מנגיעות אישיות. איך משיגים עוקבים באינסטגרם אתם שואלים? מקפידים להעלות תכנים ללא תוספת של דעתכם האישית כלל. הוספה של דעות אישיות בכל תחום יכולה רק להזיק לעמוד, שהרי לא ייתכן שכלל העוקבים יסכימו עם דעותיכם, מה שעלול ליצור ריחוק שיוביל להסרת עוקב. תכנים איכותיים וענייניים ללא נגיעות אישיות מדברים לכלל חובבי הנישה שבחרתם, ללא יוצא מן הכלל.

  • היעזרו בעמודי אינסטגרם גדולים בתחום שבחרתם

שלישית, היעזרו בעמודי אינסטגרם גדולים בתחום שלכם. כיום, יש לא מעט עמודי אינסטגרם גדולים הכוללים אלפי ואף עשרות אלפי עוקבים בכל תחום. אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם? פונים לכל העמודים הגדולים בתחום שלכם ומבקשים מהן לפרסם את העמוד שלכם. ברוב המקרים הפרסום ידרוש מכם לשלם על כך, אך חשיפה ממוקדת לכמות עוקבים גדולה שכבר הוכיחה את התעניינותה בתחום שלכם שווה את זה. שיתוף פעולה עם עמודים גדולים יזניק את הליך צבירת עוקבים ולייקים באינסטגרם שלכם.

  • אל תתפשרו על איכות התכנים!

רביעית, הקפידו להעלות תכנים ברמת איכות ללא דופי. תוכן איכותי יבטיח כי העמוד ילך ויגדל במידה ותפעלו נכון להגדלת חשיפתו. איך משיגים עוקבים באינסטגרם? מקפידים על כתיבה רהוטה בכל פוסט, לא מתפשרים על איכות התמונות, בוחרים צבעים ראשיים שיופיעו ברוב התמונות בעמוד ומבטיחים שכל עוקב פוטנציאלי שהגיע לעמוד יתרשם מתוכן איכותי ונראות מרשימה.

  • קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם – כך עושים את זה נכון!

חמישית, הכירו את הליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם. איך משיגים עוקבים באינסטגרם? הליך קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם יעזור לכם לקצר תהליכים ולהתחיל כדור שלג של הגדלת חשיפה. ככל שיש לעמוד שלכם יותר עוקבים וכן לפוסטים שלכם יותר לייקים, כך מנועי האינסטגרם מגדילים את החשיפה לתכנים לכם. הגדלת החשיפה מובילה לגידול בכמות העוקבים והלייקים, מה שממשיך להגדיל את החשיפה, וכך נוצר כדור שלג שמגדיל את העמוד שלכם בקצב מהיר. חשוב להדגיש, הליל קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם צריך להיעשות מחברה מקצועית העוסקת בתחום במטרה לוודא שהעוקבים אכן אמיתיים. אחרת, מנועי האינסטגרם יכולים לזהות שמדובר בעוקבים פקטיביים, מה שעלול לפגוע באופן ישיר בחשיפת העמוד שלכם.

אז לסיכום, איך משיגים עוקבים באינסטגרם? בוחרים נישה אחת בלבד, נמנעים לחלוטין מנגיעות אישיות, נעזרים בעמודים גדולים בתחום שבחרתם, מקפידים על תוכן ברמת איכות ללא פשרות ומשלימים קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם מחברה מקצועית בלבד.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות