fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך לבחור כירורג פלסטי?

הפופולריות של הניתוחים הפלסטיים שוברת את כל השיאים, ונשים וגברים כאחד, בטווח רחב של גילים, מפקידים את גופם תחת סכין המנתחים על מנת לשפר את המראה האסתטי, ליהנות ממראה צעיר ומטופח יותר ולתקן עיוותים וא-סימטריה. למרות שיש הליכים כירורגיים מהירים ויחסית פשוטים בתחום הרפואה האסתטיקה, חשוב לזכור כי מדובר בניתוח לכל דבר הטומן בחובו סיכונים שונים. לכן, אין להקל ראש בבחירת כירורג פלסטי, וחשוב לבדוק ולברר מידע והמלצות על הרופא, המרפאה ושיטת הניתוח. כדי לסייע לכם לבחור מנתח פלסטי מומחה, אמין ומקצועי הכנו עבורכם כמה עצות וטיפים שיסייעו לכם לקבל החלטה נכונה.
FEEPIK

התרשמות ממקצועיות ומרמת השירות בפגישה ראשונית

חשוב לתאם פגישת ייעוץ ראשונית בקליניקה של המנתח הפלסטי, ואין לבחור רופא רק על סמך מידע המופיע באתרים שלהם או על סמך תמונות לפני ואחרי בלבד.  כירורג פלסטי חייב להיות מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית, ועדיף לבחור מנתח שהוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

בפגישת הייעוץ הראשונית ניתן להתרשם מהמקצועיות של המנתח הפלסטי, לבדוק האם הוא קשוב לצרכים ולרצונות שלכם, לקבל מידע על שיטת הניתוח, סיכונים אפשריים, תופעות לוואי, תקופת החלמה ועוד. בנוסף בפגישת הייעוץ תוכלו להתרשם מרמת השירותיות של המנתח הפלסטי וקל יותר לקבל החלטה היכן לעבור את הניתוח. מומלץ לדרוש מהמנתח תעודות ואישורים, לבדוק היכן הוא למד והתמחה וחשוב לקבל ממנו מידע על הניסיון שלו בניתוחים מהסוג שאתם רוצים לעבור.

דיפלומה

יש בשוק הכירורגיה הפלסטית רופאים וגם נוכלים המציגים את עצמם כרופאים מומחים ובעלי שם עולמי, למרות שאין להם השכלה פורמלית בתחום הרפואה הפלסטית. ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר עם סיכונים, תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים, ואם לא עוברים את הניתוח אצל מנתח פלסטי מומחה לוקחים סיכון רב ועלולים לסבול מנזקים גופניים ונפשיים לכל החיים.

יש לבקש מהכירורג הפלסטי להציג את הדיפלומה שלו. ברוב המקרים ניתן לראות את הדיפלומה וההסמכות המקצועיות בקליניקה של הרופא, מאחר ומקובל להציג את המסמכים במקום בולט על הקיר.

ניסיון

יש לבחור מנתח פלסטי בעל ניסיון עשיר, וחשוב לבדוק מול הכירורג האם הוא בעל ידע וניסיון גם בניתוח שאתם רוצים לעבור. בתחום הכירורגיה הפלסטית יש מגוון רחב של ניתוחים אסתטיים וטיפולים שונים, ויש גם טכניקות ניתוח מתקדמות שאינן מוכרות לכל הרופאים.

מומחה בניתוח באזורים ספציפיים

מנתחים פלסטיים רוכשים ידע וניסיון בשיטות ניתוח שונות, ויש מנחים המתמחים באזור ספציפי, למשל ניתוחי אסתטיקה רק בפנים, ניתוחי חזה כמו הרמת, הקטנת והגדלת חזה, ניתוחים לעיצוב הגוף בלבד ועוד.

ראוי לציין כי כירורג פלסטי מומחה ובעל ניסיון עשיר יכול לבצע במהלך הניתוח הליכים כירורגיים וטיפולי אסתטיקה נוספים, וכך חוסכים מהמנותחים לעבור כמה ניתוחים בנפרד.

באילו חומרי מילוי המנתח משתמש?

בתחום טיפולי האסתטיקה יש ביקוש רב לטיפולי ההזרקה, אלו טיפולים נפוצים ומהירים, אך כדי להימנע מסיבוכים ומתוצאות לא מרשימות – עדיף לעבור הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית וחומרי מילוי אחרים רק אצל כירורג פלסטי מומחה ומנסה.

מנתח פלסטי מקצועי בוחר בקפידה את חומרי המילוי ומשתמש רק בחומרים מפוקחים ומאושרים על ידי ארגון ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי.

המלצות

כדאי לקרוא המלצות וחוות דעת אובייקטיביות על המנתח הפלסטי, וחשוב לבקש מהמנתח מכתבי המלצה וטלפונים של לקוחות. כדאי לשוחח עם 3-2 לקוחות שעבור ניתוח דומה אצל המנתח כדי לקבל מידע מהימן.

לסיכום, חשוב לבחור נכון כירורג פלסטי מומחה ומנוסה, כך מפחיתים סיכונים והתוצאות המושגות מרשימות וטובות יותר. מנתח פלסטי מומחה מתאם ציפיות ומבצע את הניתוח בטכניקות מתקדמות וכך יש פחות סיכונים ולרוב גם תקופת ההחלמה מהירה וקלה יותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות