fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי טל הודיע רשמית: אני מתמודד לראשות עיריית קרית ים

שלומי טל. צילום: יח"צ
שלומי טל. צילום: יח"צ

שלומי טל, שכיהן כסגן ראש עיריית קרית ים במשך כעשר שנים, הודיע השבוע באופן רשמי על התמודדותו לראשות העירייה. את ההכרזה עשה טל בכנס שבו לקחו חלק יותר ממאה פעילים מהמעגל הקרוב אליו. טל, 55 ,נשוי לשרה ולהם 3 ילדים (ענבל, 30,מאור, 26 ואופיר, 21). לפני כמה חודשים עלה שמו של טל כאחד המועמדים להתמודד על תפקיד ראש העירייה אך הוא לא הכריז על כך באופן רשמי עד השבוע.

שלומי טל. צילום: יח"צ
שלומי טל. צילום: יח"צ

בתפקידו האחרון היה טל יו"ר דירקטוריון חברת המתנס"ים והוא נחשב למקורב אל שר האוצר משה כחלון. בשיחה עם "הד הקריות" השבוע אמר טל: "אני עוסק כבר 24 שנה בעשייה ציבורית. להיות ראש עירייה לא היה החלום שלי אבל הגעתי למסקנה שלקרית ים מגיע משהו אחר ושונה מהקיים שמאכזב אותי. אני צריך להתמודד על התפקיד ויש לי קהל רב שמאוד מעוניין בי".

על עמדת הפתיחה הקשה מול ראש עירייה מכהן אומר טל: "יש לי אנשים שעובדים איתי, אני יודע לבנות מטה בחירות וניהלתי מטות בחירות גם עבור אחרים". עם פרישתו מהתפקיד התייחס טל גם לביקורת שהוטחה נגד המתנ"ס על אי סדרים כספיים ואמר: "עד עכשיו שמרתי על שתיקה, כיוון שהייתי בתפקיד ציבורי וכעת עם סיום תפקידי אני מוכרח להתייצב אל מול האשמות שהועלו כנגדי וכנגד כלל חברי הנהלת הדירקטוריון. חובתי היא להביא לידיעת הציבור כי דוחות כספיים של המתנ"ס עברו בדיקה חודשית- שנתית על ידי מבקר הכספים של החברה למתנסים, כמו כן נבדקו על ידי יו"ר ועדת הביקורת, על ידי מבקר הפנים ועל ידי רואה החשבון של החברות והסוכנות היהודית אשר המליץ בפני האסיפה הכללית ובעלי המניות לאשר את הדוחות. כל הדוחות נמצאו תקינים לחלוטין ואף נתקבל אישור ניהול תקין בכל תקופת כהונתי כיו"ר הדירקטוריון".

על העובדה שמשפחתו תהיה חשופה כעת לעיני הציבור אומר  טל: "אני איש של אנשים ותמיד הייתי בתוך הציבור. יש לי משפחה גדולה, פתוחה ואוהבת שתומכת בי". הכרזתו של טל מביאה לכך שרגע יש שני מתמודדים על תפקיד ראש העירייה, מלבד ראש העירייה המכהן, דוד אבן צור. המתמודד הנוסף הוא עו"ד אלון סיסו שכבר תקופה ארוכה מתכנן את התמודדותו על כסא ראש העירייה. שמואל סיסו, שהיה בעבר ראש העירייה, מעדיף בשלב זה להמתין ולראות מה קורה בטרם יחליט אם להתמודד שוב לתפקיד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות