fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: מקעקע בשליחות

בן פיינגנבאום, מקעקע (צילום: דורון גולן)
בן פיינגנבאום, מקעקע (צילום: דורון גולן)
בן פיינגנבאום, מקעקע (צילום: דורון גולן)
בן פייגנבאום, מקעקע (צילום: דורון גולן)

לפני ארבע שנים שבר בן פייגנבאום, 29, חולייה בעמוד השדרה במהלך משחק פוטבול והיה מרותק לביתו. פרק הזמן הזה חשף אותו לתוכנית הקעקועים "מיאמי אינק" ואז גם הגיעה ההחלטה שזו הדרך שבה הוא רוצה ללכת. "זה הרגיש לי טוב, זה היה טבעי", הוא אומר הבנתי שאני רוצה מעבר לקעקועים שעלי, שאני רוצה לקעקע אחרים אז התחלתי ללמוד איך עושים את זה והתאמנתי על חברים שהתנדבו".

במקביל לעבודה שהייתה לו אז הוא פתח סטודיו לקעקועים בנשר אולם תוך זמן קצר התברר לו שהלב מושך אותו לסטודיו וקהל הלקוחות גדל והלך מדי יום עד שויתר על העבודה והתרכז רק בעולם הקעקועים. פיינגנבאום, שמוכר בעיקר בכינוי "ביג בן" החליט שהעבודה עם שבלונות מוכנות אינה אישית כפי שצריכה להיות והוא החליט לבנות קעקועים שמותאמים אישית לכל לקוח, אחרי שהם יושבים ביחד ומחליטים על סגנון. שמו של פיינגנבאום התפשט מעבר לגבולות הצפון ובין לקוחותיו המקועקעים ניתן למצוא גם את מיכל אמדורסקי וידוענים נוספים.

כיום הוא מקבל את הלקוחות בסטודיו החדש שפתח במרכז הרבמ"ד בקרית מוצקין והוא מספר "אני אוהב שמגיעים אלי לקוחות עם סיפור אישי ואני למעשה מתרגם את הסיפור לציור על הגוף. הלקוח שותף לכל התהליך והוא למעשה בונה איתי את המזכרת האישית שלו". אחד המקרים המרגשים שאירעו לו היה כאשר אחד הלקוחות קיעקע את מספר השואה של סבתו ובתום הקיעקוע פרץ בבכי. ומי שעדיין חושב שהקעקועים הם מנת חלקם של גברים בעיקר, אז פיינגנבאום מספר כי אצלו החלוקה בין הלקוחות הגברים והנשים, היא חצי-חצי.

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, נייד: 0543337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות