fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורך הדין יניב לנקרי נגד נפתלי בנט

רגע לפני השבעת הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט, עו"ד הקרייתי יניב לנקרי נפרד מבנט בפוסט דרמטי בפייסבוק הפרטי שלו ואומר: "אביך היקר ז"ל מתהפך בקברו"
עו"ד יניב לנקרי ונפתלי בנט | צילום מתוך הפייסבוק
עו"ד יניב לנקרי ונפתלי בנט | צילום מתוך הפייסבוק

השבעת הממשלה ה-36 בראשותו של נפתלי בנט ובהמשך של יאיר לפיד תתקיים הערב (ראשון) לאחר ימים לא פשוטים שעברו בכנסת ובציבור הכללי.

עורך הדין יניב לנקרי מהקריות, העלה פוסט נוקב לפייסבוק הפרטי שלו, לחברו לשעבר נפתלי בנט, על דרכו ועל העתיד הצפוי של המדינה. הוא מוסיף ומאחל לו: "נותר לי לאחל לך שהקדנציה שממילא תהיה קצרה – תעלים אותך מהמפה הפוליטית לנוכח תחושת הסיאוב שהבאת על בוחריך".

דבריו על עורך הדין בפוסט: "נפתול שיחקת אותה עם התעלול…היינו פעם חברים, דיברנו, התכתבנו, נועצנו, קידמנו אג'נדות ואינטרסים. היום זה נגמר!
זה לא בגלל שהורדת מהבמה לזמן מה את רה"מ הכי טוב שהיה כאן – ביבי. זה גם לא בגלל שהינדסת תודעה וקראת למהלך "צו השעה".
זה גם לא בהכרח בגלל שמכרת את 7 המנדטים שהצלחת לגרד בבחירות והפנית לבוחריך עורף, וואחד עורף. זה אגב גם לא בגלל אותן התחייבויות שנתת ערב הבחירות שלא תשב עם לפיד, עם מנסור ושאר ירקות.

"זה בגלל תאוות המלוכה שלך! אותו אטרף שגורם לך לחשוב שלמשול עם 6 מנדטים – זה מהווה מהלך דמקורטי תקין והציבור ישכח וכו'. זו המחשבה שאותה תאוות משילות /יהירות – סימאה את כל העקרונות והערכים שלך (אם בכלל היו כאלה פעם?! ). ואגב כמי שמכיר אותך – שנינו יודעים שקורצת מ 15 דקות התהילה… שום דבר מעבר לכך.
אז כן, אתה רה"מ שלי כי הציבור ואני משחקים משחק דמוקרטי בניגוד אליך ולחבורה שסובבת אותך, ולכן אנחנו נכנעים זמנית לרעיון שחיסלת באבחה את ערכי הדמוקרטיה. נותר לי לאחל לך שהקדנציה שממילא תהיה קצרה – תעלים אותך מהמפה הפוליטית לנוכח תחושת הסיאוב שהבאת על בוחריך.

תזכור: יגיע יום שתבין שהנהגה לא קונים בקיצורי דרך (גם לא במכולת). אביך היקר ז"ל מתהפך בקברו."

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות