fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם בביצה המקומית: הרתה מבן הזוג של החברה הכי טובה שלה

הן היו החברות הכי טובות במשך יותר מ-30 שנה, עד שהחבר של החברה הכניס את החברה להריון והם מתחתנים. אתם הבנתם? אין רגע דל בביצה המקומית
צילום אילוסטרציה: pixabay.com
צילום אילוסטרציה: pixabay.com

אין רגע דל בביצה המקומית. שרית ודנה (שמות בדויים, השמות האמיתיים שמורים במערכת) היו החברות הכי טובות במשך יותר מ-30 שנה. הן היו שם תמיד האחת בשביל השנייה.

אבל החיים, כמו החיים, מלאים בהפתעות לא צפויות.

כשהקורונה הגיחה לחיינו במרס האחרון, חזרה שרית לחיקו של שלום (שם בדוי), מי שהיה בן זוגה אי שם, בשנות ה-20. הם העבירו את הסגר ביחד והיה להם די נעים.

כשהסגר הוסר לפרק זמן קצר, הם יצאו לבלות בדאנס-בר באזורנו, ושרית, כמו חברה טובה, הציעה לדנה להצטרף אליהם. היא לא יכלה אז לתאר לעצמה את גודל הטעות שעשתה.

לאחר הבילוי המהנה, בלילה, דנה התכתבה עם שלום באינסטגרם, התכתבות שהפכה די מהר לקשר דיסקרטי. הוא היה כל כך דיסקרטי שהוא נעלם מעיניה של שרית.

בינתיים, דנה נעלמה לשרית, לא השיבה לה לטלפונים של שרית וגם לא חזרה אליה.

עד שיום אחד הסוד נחשף. בזמן שדנה נעלמה לשרית, היא טיפחה בטן הריונית לתפארת מדינת ישראל. האב המאושר הוא לא אחר מאשר שלום, והחתונה תתקיים ממש בקרוב.

וכך, החברות הכי טובות הפכו לצ'ילבות, שלא מוכנות אפילו לעבור האחת ליד השנייה באותה המדרכה. סה לה וי.

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות