fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן מאור בוזגלו פרש רשמית מהכדורגל!

"יש לי המון תכניות להמשך הדרך ואני בעשייה אינסופית" מסכם בוזגלו, "הכדורגל ימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, רק בצורה אחרת ממה שהתרגלתי."
מירן ומאור בוזגלו | צילום: לנס הפקות
מירן ומאור בוזגלו | צילום: לנס הפקות

אתמול (רביעי) שחקן הכדורגל וכוכב הבוזגלוס, מאור בוזגלו הודיע רשמית על פרישה מכדורגל בפוסט באינסטגרם:

בוזגלו: "הסיטואציה הזו עכשיו נראית לי קצת מוזרה על גבול ההזויה. לא שיערתי שבגילי אני אצטרך, או יותר נכון אאלץ, לקיים מסיבת עיתונאים כזו. כדורגל זה בערך כל מה שאני יודע וכל מה שאני מכיר. מאז שאני זוכר את עצמי, הריח של הדשא מלווה אותי. הכדור היה כמו עוד איבר בגוף שלי, חלק בלתי נפרד ממני והצליחו לתלוש את זה ממני. אני לא רוצה כרגע לחפש אשמים או להצביע על אדם או מועדון ספציפי, אני רוצה להגיד תודה שזכיתי להיות חלק מהמשחק.

"קיבלתי החלטה לתלות את הנעליים ולפרוש מכדורגל. החלטה שקרעה את הלב שלי לגזרים. כדורגל זו האהבה הראשונה שלי, הדבר שבשבילו קמתי כל בוקר והעסיק אותי עד השעות הקטנות של הלילה. קשה לי להסביר במילים איזו משמעות יש למשחק עבורי. בכל מקום שבו שיחקתי, נתתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. כל צלקת וצלקת על הרגליים שלי ויש לי המון כאלה, יש לה סיפור משלה. במשחק שלי לא פחדתי מכלום, גם במחיר של לאבד רגל. נכנסתי לתאקלים, ירדתי לגליצ׳ים, שרפתי כל טיפת אנרגיה בגוף בשביל המקום בו שיחקתי.

"עברתי מסע קסום שלא כל אחד זוכה לעבור. הגשמתי חלומות, זכיתי בתארים, שיחקתי באצטדיונים הכי גדולים מול השחקנים הכי גדולים, לבשתי את חולצת הנבחרת בגאווה ענקית, שימחתי כל כך הרבה אנשים וזה סיפוק שקשה לתאר אותו במילים. במקביל, עברתי את המבחנים הכי קשים ששחקן יכול לעבור. הספידו אותי לא מעט פעמים ותמיד חזרתי חזק יותר, פיזית ומנטלית. אני יודע שלא הייתי כדורגלן ״סטנדרטי״. תמיד שפטו אותי יותר מהשאר. בגלל הקעקועים, בגלל התספורות, בגלל הרשתות החברתיות, בגלל אבא שלי. אבל תמיד הייתי נאמן לעצמי ולמקצועיות שלי על הדשא. בכל העולם כדורגל זה שואו, המופע הכי טוב שיש, על המגרש ומחוצה לו.

"לא פחדתי לצאת מהקופסא ולהעז. סגנון המשחק שלי היה תואם לחיים שלי. לא תמיד הבנתי והפנמתי עד כמה השפעתי על אנשים, הכדורגל הפגיש אותי עם דמויות מרתקות ומרגשות, ילדים גיבורים שריגשו אותי וקהל שנתן לי את המוטיבציה והתשוקה לשחק עבורו. יש לי המון תכניות להמשך הדרך ואני בעשייה אינסופית. הכדורגל ימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, רק בצורה אחרת ממה שהתרגלתי.

עד כמה שכואב, זה הזמן לסגור פרק בחיים ולומר תודה. תודה שזכיתי להיות שחקן כדורגל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות