fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדוגמנית נטלי דדון יוצאת נגד שי מיקה

נטלי דדון: "את כל הלב שמתי שם, כל נשמתי ורוחי מרכיבים את המועדון, חשוב לי להבהיר כי פעילות “קווינס קלאב” נעשית בימים אלו, לצערי הרב, שלא באישורי, לא מטעמי, אלא על ידי גורם אחר אשר מנסה לפגוע בזכויותיי."
נטלי דדון | צילום: תום מרשק
נטלי דדון | צילום: תום מרשק

הדוגמנית נטלי דדון גילתה שהקופסה ששי מיקה משווקת לעוקבות שלה שמארז של מוצרים שנבחרו על ידה, דבר ידוע שמשפיעניות רשת עושות, ביניהן גם דדון עצמה, היא לא שלה ו"זה רוע ויש אלוהים", כדבריה.

דדון: "נשים יקרות, חברתן אליי ממקום כנה ואמיתי מתוך חיבור ותחושת שותפות אמיתית, יחד הקמנו מועדון של עוצמה שהלך וגדל מדי יום, כל זאת מתוך חיבור אמיתי שלכן אליי ולמוצרים שפיתחתי עבורכן ולמענכן – כדבר שרציתי להעניק לכן.
את כל הלב שמתי שם, כל נשמתי ורוחי מרכיבים את המועדון,
חשוב לי להבהיר כי פעילות “קווינס קלאב” נעשית בימים אלו, לצערי הרב, שלא באישורי, לא מטעמי, אלא על ידי גורם אחר אשר מנסה לפגוע בזכויותיי. הקופסאות המשווקות בימים אלו על ידי “קווינס קלאב” אינן פרי יצירתי, אינן קשורות אליי בשום פנים אופן ואני לא עומדת מאחורי הקופסאות הללו.

הבשורה הטובה היא שבקרוב מאד ישווקו קופסאות חדשות ומדהימות שלי שמותאמות בדיוק בשבילכן, כפי שעשיתי עד לאחרונה, ואז אוציא לכן הודעה מסודרת באמצעות עמוד האינסטגרם שלי ושל המועדון שלי.
אני חוזרת ומדגישה שכל מכירה של מוצרים שמבצע מועדון “קווינס קלאב” בימים אלו, לרבות קופסאות המתנה אשר דמותי או הלוגו אשר מזוהה איתי, מופיעים על גביהם, נעשית ללא אישורי, ויש להיזהר מכל הטעייה ובלבול בעניין זה.
אוהבת אתכם."

הסטורי של נטלי
הסטורי של נטלי
הסטורי של נטלי
הסטורי של נטלי
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות