fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בחיי הלילה בקריות: מתן אבני עוזב את הנתבג

פרסום ראשון: מנהל מועדון הנתבג מתן אבני עוזב את תפקידו. אמש חגג אבני יום הולדת בנתבג עם מספר שיא של 1700 בליינים. אבני: "אני חושב שבשמונה חודשים האלה לקחתי את המועדון למקומות הכי גבוהים שאפשר ויצרנו מצב שגם באילת מדברים עליו ועל המטוס שהתרסק"
מתן אבני
מתן אבני (צילום: נחום סגל)

פרסום ראשון: מנהל מועדון הנתבג מתן אבני עוזב את תפקידו. אמש (מוצ"ש) חגג אבני יום הולדת  במקום שהוא הכי מזוהה איתו עם מספר שיא של 1700 בליינים.

נצפו: אושרי רואש, רן אבוקרט וגל אראל שחקני הפועל חיפה, אלעד גבאי שחקן נבחרת ישראל, רום וסהר בעלי קפה קפה, יובל קאופמן, דורין מואס, ברוך גורודצקי מהאולטראסאונד. במתחם היה שפע של פינוקים, והופעה של ארז נץ מאינפקטד משרום.

מתן אבני
"לא אוהב פופולריות זולה". מתן אבני (צילום: נחום סגל)

אבני הביא את חיי הלילה לשיאים חדשים עם אומנים מהשורה הראשונה וקמפיין מבריק של התרסקות  מטוסים על מגדלי הקריון.  הוא הקדיש מחייו האישיים מעל ומעבר.

אבני אישר את עזיבתו. בתגובה מסר לבלינקר: "אחרי שמונה חודשים מפתיחת המקום קיבלתי החלטה לעזוב ולסיים את תפקידי במועדון הנתבג. אני חושב שבשמונה חודשים האלה לקחתי את המועדון למקומות הכי גבוהים שאפשר ויצרנו מצב שגם באילת מדברים עליו ועל המטוס שהתרסק. אני רוצה להגיד תודה לקבוצת האסקובר שאיתה עבדתי שנתיים. הגעתי לנקודה שאני מרגיש שמיצתי את עצמי ועכשיו אני רוצה לפרוש כנפיים ולעוף לאתגר הבא שלי. זה הזמן רק להגיד תודה לכל האנשים המפרגנים והעוזרים בכל הדרך הזאת".

המדור גאה באבני, מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך ומבטיח לשמור על קשר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות