fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריקודי עם? האישה צולמה עירומה עם המאהב וחויבה להתגרש

בית הדין הרבני גם קבע שהאישה לא תקבל דמי מזונות
זוג רוקד
צילום אילוסטרציה

בני זוג, המתגוררים בצפון רוקדים על מדרגות הרבנות. ביה"ד הרבני הגדול בירושלים, ביטל פס"ד שניתן בביה"ד הרבני האזורי בחיפה וקבע כי האישה לא רק שלא הצליחה להוכיח כי בעלה הוא זה שבוגד בה, אלא היא לא זכאית לקבל דמי מזונות ולא תקבל יותר מאשר המגיע לה מעבר לאיזון משאבים על פי  חוק יחסי ממון. בכך, קיבלו הדיינים בראשותו של אב ביה"ד הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר את הערעור שהגיש הבעל באמצעות ב"כ עו"ד טליה לימור שקולניק.

זוג רוקד
צילום אילוסטרציה

מה עשו אישה תושבת הצפון וגבר שעימו היא נוהגת לרקוד בערבי ריקודי נצפו בשעה 03:00 לפנות בוקר במכונית באחד מחופי הים בצפון? לפי עדות אחת, השניים היו עירומים והתגפפו…והתמונות שצולמו היו מטושטשות…לפני עדות שנייה של חוקר אחר, הוא הרכיב משקפי שמש ולכן לא ניתן היה לראות כלום…

בביה"ד הרבני האזורי בחיפה, הוחלט לחייב את הבעל בתשלום מזונות גבוהים לאישה ואף לפצותה בסכום כסף נכבד. הבעל, מיהר להגיש ערעור באמצעות ב"כ עו"ד טליה לימור שקולניק על הפסיקה וטען כי על ביה"ד הרבני הגדול לבטל את הפסיקה הקודמת ולחייב את בני הזוג בגירושין ללא מתן מזונות ומבלי שהבעל יחויב לפצות את האישה.

עו''ד טליה לימור שקולניק
עו''ד טליה לימור שקולניק (צילום: גלית אברהם)

 לדייני ביה"ד הרבני הגדול בירושלים, הוצגו ממצאי הבעל והם קבעו, "שני הצדדים עשו מעשים שלא ייעשו ונוכח מעשיהם, חיי הנישואין נהרסו עד היסוד ואין כל תקווה להחזיר השלום על כנו. ובמציאות זו על הצדדים להתגרש ובמידה והאישה תסרב לקבל את הגט, יש לנקוט כנגדה בצווי הגבלה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות