fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי עלה על אוטובוס הכסף

אמנם עידו רוזנבלום לא היה הנהג אבל עם עלייתם לאוטובוס חיכו לבליינים הצעירים הפתעה- מופעי תאורה וסאונד מיוחדים ומנחה שהזמין את העוברים והשבים להשתתף בשעשועון טריוויה נושא פרסים
חיים צורי ובני הנוער באוטובוס הכסף
מי זכה? חיים צורי ובני הנוער באוטובוס הכסף (צילום דוברות עיריית מוצקין)

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי עלה ברביעי האחרון לקו הקאש, "אוטובוס הכסף" של פרויקט קווי הלילה של משרד התחבורה שהגיע לעיר ויצא לבלות יחד עם בני הנוער.
אמנם עידו רוזנבלום לא היה הנהג אבל עם עלייתם לאוטובוס חיכו לבליינים הצעירים הפתעה- מופעי תאורה וסאונד מיוחדים ומנחה שהזמין את העוברים והשבים להשתתף בשעשועון טריוויה נושא פרסים.

האוטובוס הגיע לרחבת "היכל התיאטרון" בקריית מוצקין ונרשמה היענות רבה מצד עשרות בני נוער ובליינים. כתוצאה מההיענות הגדולה, המשחק נעשה בשני סבבים בנוכחותו של צורי,  שעלה לאוטובוס לקול קריאות עידוד של בני הנוער בעיר.

צורי, איך אתה מסכם את החוויה?

צורי: "אני שמח על הענות רבה של בני הנוער שהגיעו לאוטובוס הכסף ומקווה שהם ידעו ליישם ולהשתמש בשירות המצוין של קווי הלילה ביוזמת משרד התחבורה גם בחופשת הקיץ ובשעות הלילה המאוחרות".

חיים צורי ובני הנוער באוטובוס הכסף
מי זכה? חיים צורי ובני הנוער באוטובוס הכסף (צילום: ניר שטיינברג)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות