fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: יוסי שוורץ החליף את יוסי בוכניק

אחרי שני מחזורים בהם נוצחה הקבוצה החליט מאמן מוצקין יוסי בוכניק להתפטר, על הדרך הוא התפטר גם מאימון הנוער. יוסי שוורץ (בוגרים) ואלירן מלכה (נוער) החליפו אותו
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

רעידת אדמה במכבי מוצקין. מאמן הקבוצה יוסי בוכניק החליט ביום רביעי שעבר להתפטר מתפקידו, זמן קצר אחרי ההפסד הביתי של הקבוצה לעולה החדשה בית"ר כפר יונה. זה היה הפסד שני של הקבוצה בשני משחקי הפתיחה של העונה, גם הראשון אגב היה לעולה החדשה השנייה, הפועל קלנסווה.

יוסי שוורץ
קיבל את ברכת הדרך מבוכניק. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

בוכניק אימן את הקבוצה גם בעונה שעברה ומוצקין הפגינה כדורסל טוב אך סבלה מפציעות של שחקנים ולכן פספסה את העלייה לליגה הלאומית. השנה המטרה הייתה לרוץ לאליפות ולהגשים את מה שהקבוצה לא הצליחה לעשות בעונה שעברה. בוכניק, שקיבל קשה את שני ההפסדים, לקח אחריות והודיע ליו"ר של מוצקין ללו עמר על החלטתו. עמר קיבל את ההתפטרות אך הוא טוען שבוכניק לא עזב בגלל ההפסדים של הקבוצה אלא מסיבות אישיות. עמר: "יוסי פנה אלי וביקש להתפטר, קיבלתי את ההתפטרות שלו, הוא מאמן מצוין וחבר".

יצוין כי במקביל לעבודתו עם הקבוצה הבוגרת אימן בוכניק גם את קבוצת הנוער שהצליחה היטב בהדרכתו, גם בעונה שעברה וגם בשלושת המשחקים הראשונים של העונה הנוכחית, בהם לא נוצחה. תחילה חשב בוכניק להמשיך לאמן את הנוער, אך במחשבה שנייה החליט סופית להתפטר גם מאימון קבוצת הנוער והוא נפרד מהמחלקה.

הנהלת מוצקין מיהרה למנות מחליף לבוכניק, עוד לפני המשחק השלישי של הקבוצה שהתקיים ביום ראשון בריינה (ראו ידיעה נפרדת). מדובר ביוסי שוורץ, שלמרבה האירוניה, אימן לפני שתי עונות, ולמספר משחקים בעונה שעברה, את היריבה מריינה. אגב באותה קבוצה שיחק אז שלמה יאסו, היום שחקן מכבי מוצקין, שחוזר כעת לשתף פעולה עם שוורץ.

 יוסי בוכניק
הרים ידיים אחרי שני מחזורים. יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)

בעברו של שוורץ רשומה גם קדנציה נהדרת עם הפועל חיפה, שאותה אימן משנת 2007 ועד 2010, והצליח להעלות אותה מליגה א' עד לליגה הלאומית תוך שלוש עונות. שוורץ דיבר בשבוע שעבר עם בוכניק, שהוא גם חברו, וכשקיבל את ברכת הדרך ממנו, סגר את ענייניו עם הנהלת מוצקין ויצא לדרך. את מקומו של בוכניק כמאמן קבוצת הנוער ימלא, ככל הנראה, אלירן מלכה, שאימן בעונה שעברה את קבוצת הנוער של מכבי ביאליק.

הטלטלה במוצקין חלחלה גם לסגל השחקנים, לא רק בוכניק עזב את מוצקין גם הרכז עידן כהן עזב בסוף השבוע שעבר את הקבוצה לטובת הפועל חיפה מליגה א', בה שיחק בעבר ארבע עונות. כהן בן ה~30, הגיע בעונה שעברה למוצקין, אבל לא הצליח להשתלב היטב בקבוצה ולכן החליט לסיים את דרכו בקבוצה. גם הוא קיבל את ברכתה של הנהלת מוצקין. נכון לעכשיו המאמן החדש שוורץ, לא מתכנן להביא שחקן במקומו של כהן, ולפחות עד פגרת החורף, לא מתוכננים שינויים בקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות