fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל : אלון כהן הצטרף, נדב רובין מתנדנד

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין פתחה את העונה ביום ראשון באופן רשמי. שוער מכבי ת"א אלון כהן חזר לקבוצה. המקשר נדב רובין לא הגיע לשיחת הפתיחה. הסגל לא סגור, בקרוב יוחתם קיצוני ממרכז הארץ
מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)
מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)

סאגת אלון כהן, שהחלה לפני כשלושה חודשים, הגיעה בחמישי שעבר לסיומה. השוער שגדל במכבי מוצקין ועבר לפני חמש שנים למכבי תל אביב חזר הביתה. ביום ראשון הוא התייצב לשיחת הפתיחה שקיימה הקבוצה והשתתף באימוני רשות שהתקיימו השבוע. למעשה ביום ראשון הקרוב מתחילה הקבוצה להתאמן באופן רשמי.

לעומת כהן נעדר משיחת הפתיחה המקשר נדב רובין, שהצטרף בקיץ שעבר ממכבי ראשון לציון וחתם במוצקין לשנתיים. לאחרונה הנהלת מכבי ראשון, ביוזמת המאמן מאור גלעד, פיתתה את רובין לחזור לקבוצה. בינתיים הוא שם, למרות שהוא מתגורר בנהריה ועובד בבית חולים בנהריה, ולמרות שהוא חתום על חוזה. במוצקין כועסים על השחקן. צריך להדגיש כי מערכת היחסים בין מוצקין למכבי ראשון טובה, עם זאת העניין יגיע, ככל הנראה, לבוררות. בכל אופן הנהלת מוצקין מתכוננת להילחם על השחקן, כי חוזים צריך לכבד. מה לעשות.

מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)
מכבי קרית מוצקין כדור יד (צילום: איסר רביץ)

בגזרה של מור קמחי אין חדש וכפי שהדברים נראים אפשר לומר די בודאות שהקיצוני ישחק בעונה הקרובה בקבוצת הקרייתים. סגל הקבוצה לא סגור ובקרוב מאוד יוחתם קיצוני מוכשר בן 21 ממרכז הארץ. מאמן הקבוצה מילאן סטאניץ' הגיע לארץ לפני שבועיים ושני הזרים איגור ראדוייביץ' ודושאן טריפונוביץ' נחתו ביום ראשון ובערב השתתפו בשיחת הפתיחה. המשחק הראשון של הקבוצה יתקיים בתאריך 28.8 במסגרת גביע איגוד השופטים. מכבי מוצקין תארח את אס"א תל אביב. אם תנצח היא תארח בסיבוב השני את רמת השרון.

משחק הליגה הראשון יתקיים בתאריך 25.9 שוב נגד אס"א תל אביב, הפעם במשחק חוץ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות