fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה הייתה גדולה על מוצקין

אתמול יצאה מוצקין למשחק נגד מוליכת הטבלה ובנתה על הפתעה בעקבות החולשה שהציגה חיפה במשחקים האחרונים. חיפה ניצחה 69:86

מוזר לכתוב כך, אבל משחק הליגה האחרון של מכבי קרית מוצקין היה סוג של משחק צמרת של הליגה הארצית בכדורסל. מוצקין, שעמדה למעשה במטרה שלה העונה – הישארות בליגה, הגיעה למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה הפועל חיפה, כשהיא מדורגת במקום החמישי, ופוזלת לעבר הפלייאוף העליון. העובדה שהפועל חיפה פתחה את הסיבוב השני בצליעה, וממש לא שכנעה בתקופה האחרונה, אולי הדליקה זיק של תקווה במוצקין, אבל ברגע שנשמעה שריקת הפתיחה המוליכה הבהירה מיד כי אין לה שום כוונה לחלק מתנות. בסיום חיפה ניצחה 69:86.

מוצקין פתחה את המשחק עם: ברק אלמוג, בר ראובן, בר חג'בי, יניב כהן וגל ויינרייך. הרבע הראשון היה שקול בתחילתו, בהמשך המקומיים הביאו לידי ביטוי את העדיפות שלהם ועד סוף הרבע עלו ליתרון 21:28. ההגנה של מוצקין ברבע הזה לא ממש תפקדה.

קלע 8 נקודות. לביא ונדל  (צילום: איסר רביץ)
קלע 8 נקודות. לביא ונדל (צילום: איסר רביץ)

ברבע השני המגמה נמשכה, עד אמצע הרבע הגדילו המקומיים את יתרונם לדו-ספרתי 26:37. פסק זמן של מאמן מוצקין יוסי שוורץ, במהלכו הוא ירד על שחקניו גרם להתעוררות במוצקין שצמצמה את הפער וירדה להפסקה בפיגור סביר 35:41.

מגמת הצמצום של מוצקין נמשכה גם בתחילת הרבע השלישי 42:46 לחיפה, אבל מוליכת הטבלה ברחה בהמשך שוב ועד סוף הרבע הגדילה את יתרונה 49:58.

הפועל חיפה סגרה עניין עם פתיחת הרבע האחרון. שתי שלשות רצופות הקפיצו את הפער ל-15 נקודות. בהמשך חיפה הגדילה את יתרונה ועלתה ל-54:73, בדרך לניצחון 69:86. בשורות מוצקין בלטו בר חג'בי וברק אלמוג.

קלעו למוצקין: בר חג'בי 22, ברק אלמוג 17, לביא ונדל 8, בר ראובן 6, עמית וייס ויגאל ניר 5 כ"א, יניב כהן 4 וגל ויינרייך 2 נק'.

בהפועל חיפה, שחלק משחקניה מתגוררים בקריות ושיחקו בעבר במכבי מוצקין, קלעו: טל פרסלני 17, רז מנשה 16, אילן נניקשווילי 13, אור זינדרמן 12, מתן סונגו 11, ג'ונתן בייז ורותם ברזילי 6 כ"א וניב משגב 5 נק'.

מוצקין מדורגת כעת במקום השישי עם 19 נקודות, אחת פחות מהפועל צפת, ששיחקה משחק אחד יותר. ביום ראשון הקרוב בשעה 19:00 היא תארח את הפועל עכו, שמדוגרת במקום ה-4.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות