fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמואל סיסו: לא תפקיד – אלא שליחות

בן 62, מכהן כראש העירייה זה כעשור. בעבר כיהן בתפקיד בין השנים 1989 ועד 1997
יתמודד או לא יתמודד? שמואל סיסו (הילה מלמד גלר)
יתמודד או לא יתמודד? שמואל סיסו (הילה מלמד גלר)
שמואל סיסו (הילה מלמד גלר)
שמואל סיסו (הילה מלמד גלר)

סיעה: "למען קרית ים"

מי אני: שמואל סיסו, בן 62, מכהן כראש עיריית קרית ים זה כעשור. כיהן כראש עירייה בין השנים 1989 עד 1997, אז יצא לשליחות בת שלוש שנים מטעם משרד החוץ כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק. עם שובו בשנת 2003 נבחר לתפקיד מחדש, כשהוא עומד בראש רשימת "חי למען קרית ים", ובבחירות האחרונות בשנת 2008 נבחר ברב מוחץ של 84 אחוז מקולות הבוחרים. במקביל משמש סיסו יו"ר הוועדה לבניין ערים קריות, יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט במרכז השלטון המקומי ואיש הקשר לכנסת בנושאי חקיקה, סגן נשיא הקונגרס הספרדי העולמי, שופט בית הדין העליון של התנועה הציונית העולמית, חבר הנהלת העמותה לחיזוק יחסי העם האמריקאי וישראל, חבר מועצת המנהלים של עמיגור, חבר בוועדה לקשרי חוץ מרכז השלטון המקומי, חבר בוועדה לקידום החינוך, חבר בארגון אורט העולמי וחבר בוועדה לדיור ציבורי במשרד השיכון.

מה אני מציע: "בדיוק כמו בריצת מרתון, אני מבטיח לרוץ במלוא הקיטור ולהגביר את הקצב. כפי שחרתי על דגלי בראשית הקדנציה הנוכחית וגם בזו שלפניה, אני מוביל את קרית ים לפסגות כמוהן לא ידעה העיר מעודה. קרית ים שנחשבה תמיד ללכלוכית של הקריות, הצליחה לבסס את מעמדה כבירת הקריות ולהיות הסינדרלה שלהן.

"מערכת החינוך העירונית מובילה את הקריות בהישגי תלמידיה הן בשיעור הזכאים לבגרות והן בציונים לשבח ובהישגים שונים של המערכת. בצד כל אלה נרשם בעיר זינוק משמעותי בהגירה החיובית לעיר ובערך הנדל"ן של התושבים. הודות לניהול עירוני נכון נימחק גירעון עצום בתקציב, העירייה הגיעה לאיזון מוחלט ואף זכתה בפרס משרד הפנים על הישגיה. בקדנציה הבאה אני מתכוון להמשיך וליישם את תוכנית האב של העיר כדי להעצים ולהשביח את עתידה.

"לצד זו תורחב ההשקעה בחינוך כדי להבטיח את חזון ראש העיר להגיע לפסגת הישובים בארץ ולא רק באזור. יושקעו משאבים בפיתוח העיר וייושם פרויקט פינוי-בינוי אשר ירחיב את אופק הנדל"ן העירוני. פארק האגדות אשר בימים אלה מתחילות העבודות הראשונות להקמתו יהפוך לעובדה בשטח ויהיה אבן שואבת למבקרים מכל המדינה. חוף הים של העיר יוסיף להיות העוגן המרכזי של העיר אשר יהווה מנוף כלכלי ויבטיח את המשך שגשוגה של העיר לדורות הבאים.

"קרית ים החליטה להיות בירת החוף של הקריות ולשם בדיוק נשואות פנינו העירוניים. כל תושב הוא חלק מהמנוע בדרך להישגים אלה, וראש העיר רואה בו בעל מניה. כבעלי מניות התושבים הם בעלי העניין הראשונים בביסוס מעמדה של העיר ובפיתוחה כמו גם השגרירים של העיר בכל מקום במדינה ובעולם".

למה אני: "קרית ים מבחינתי היא לא רק תפקיד ציבורי אלא שליחות ומפעל חיים. אני עוסק בשליחות זו כבר יותר מ-30 שנה ומכיר כל אבן מדרכת בעיר. קרית ים נועדה להיות בירת החוף של הקריות ולשם נשואות עיניי ועיניי התושבים ובכל התחומים. בשנים האחרונות עשינו מהפכה חינוכית אשר הציבה את תלמידינו בחוד החנית של ההישגים באזור והיעד הבא הוא פיתוח תשתית התיירות הנדל"ן והכלכלה של העיר. מלכלוכית של הקריות הפכנו לסינדרלה והטוב ביותר עוד לפנינו, ולכך בדיוק אני מתכוון להקדיש את הקדנציה הקרובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות