fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עזב את צה"ל והתגייס לבחירות

הראל לייבוביץ', בן 25, היתה אמורה להיות קריירה צבאית מבטיחה. אבל הוא החליט להצטרף לצעירים בקרית ים. "כבר בילדות דמיינתי את עצמי בחיים הציבוריים", הוא מסביר
הראל לייבוביץ' ואלי כהן (צילום: שאול בכר)
הראל לייבוביץ' ואלי כהן (צילום: שאול בכר)
אל לייבוביץ' (צילום: שאול בכר)
אל לייבוביץ' (צילום: שאול בכר)

הראל לייבוביץ', בסך הכל בן 25 מקרית ים, בחר לוותר על הקריירה הצבאית ועל מקום העבודה הנוח והבטוח כדי לתרום ולפעול למען תושבי העיר. זמן קצר לפני ערב ראש השנה, הודיע לייבוביץ' למפקדיו, כי הוא עוזב את הצבא, כדי להתנדב במערכת הבחירות. מיד עם התפטרותו, הוצב במקום הרביעי ברשימת "משנים כיוון" בראשות אלי כהן למועצת העיר.

לייבוביץ', הוא בן זקונים למשפחה ממוצא רומני ובה שבעה ילדים. "נולדתי וגדלתי בקרית ים, באותו רחוב ובאותו בניין במשך 25 שנים. לצערי, אני יכול להעיד שמעט מאוד השתנה בזמן הזה בעיר", הוא אומר השבוע.

בגיל 15 התחיל להיות מעורב פוליטית וחברתית. את תחילת דרכו עשה במסגרת הכנסת הצעירה, כיו"ר הכנסת הצעירה, שם יצר קשרים עם חברי כנסת ושרים. צפו לו עתיד מבטיח בחיל האוויר ובתפקידו האחרון כמפקד גף בדרגת רס"ל.

בימים אלו הוא מסיים את כתיבת הסמינריון האחרון שלו בלימודי התואר הראשון במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה. למרות הנתונים הטובים והעתיד המבטיח, התפטר לייבוביץ' בשבוע שעבר כדי להתמודד בבחירות המקומיות שיתקיימו ב-22 באוקטובר.

"מעולם לא בניתי על קריירה צבאית ארוכה עד גיל הפנסיה. דמיינתי את עצמי עוד מילדות בחיים הציבוריים. רציתי להשפיע על הסביבה, בה אני חי ובעיקר לעזור לאוכלוסיות חלשות בחברה. ההחלטה לסיים את שירות הקבע באופן לא מתוכנן הייתה לא קלה, אך אני שלם עמה לחלוטין".

"בכל מקום אני מאמץ את הגישה שאם יש משהו שרוצים, עם הרבה מאמץ בסופו של דבר משיגים אותו. גם במסגרת הצבאית, מנגנוני הבירוקרטיה לא עצרו בעדי כדי להגשים חזון כזה או אחר שהיה לי למען החיילים שלי. כואב לי לראות צעירים שסופרים את הזמן עד שיגיע היום בו יוכלו לארוז את חפציהם ולעזוב את קרית ים".

"זה יישמע כמו קלישאה, אבל אני באמת מאמין, שאם תושבי קרית ים ייתנו את האמון בחברי הרשימה יקודמו בעיר כל כך הרבה נושאים בתחומי החיים השונים של התושבים, וזו לא תהיה אותה עיר, בה אנו חיים היום. חשוב להכניס למועצה פנים צעירות, שיש להן את המרץ והחלום לעורר שינוי של ממש בעיר. אחרת, העיר תמשיך להיחלש והצעירים ימשיכו לברוח ממנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות