fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופי קריית ים נמצאו הנקיים ביותר בצפון

חוף קרית ים
חוף קרית ים (צילום: דוברות העי

 חופי קרית ים נמצאו החופים הנקיים ביותר בצפון בחודש האחרון ובין הנקיים ביותר בארץ, כך עולה מדוח המשרד להגנת הסביבה המתפרסם מדי חודש.  על פי הדוח שהפיץ השבוע המשרד מתברר כי בשלוש מארבע הבדיקות שנערכו בחודש האחרון בחופי העיר נמצאו החופים נקיים ובאחת הבדיקות נמצאו נקיים ביותר.  תוצאות אלה מציבות את חופי קריית ים במקום הראשון בצפון ובין החופים הנקיים ביותר בכל הארץ.

 ראש העיר שמואל סיסו קיבל השבוע את התוצאות בקורת רוח אך ציין כי הוא אינו מופתע. "התוצאות האלה הן ההוכחה לכך שאין קסמים וניסים וכשמשרדי הממשלה מעבירים את התקציבים הדרושים ניתן להגיע לתוצאות"

 סיסו התכוון בדבריו למאבק הממושך שניהל מול הגורמים השונים בנושא זה. כזכור טענו בקריית ים במשך שנים כי מרבית הזיהום בחופי העי ר נגרם מסחף של ספינות הנכנסות לנמל חיפה ולצורך התמודדות עם בעיה זו יש צורך בתקציב לניקוי החופים על בסיס יומי ולא שבועי.  במשך שנים כאמור סרבו במשרד להיענות לפניה זו ורק השנה לאחר לחץ כבד של ראש העיר הסכימו במשרד לשנות מדיניות זו.

 בעירייה קריית ים ציינו השבוע בסיפוק כי התוצאות מדברות בעד עצמן והביעו תקווה כי במשרד לאיכות הסביבה יחליטו להמשיך במדיניות זו של תקצוב ניקוי החופים על בסיס יומי קבוע.

חוף קרית ים
חוף קרית ים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות