fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגה בחוף קרית ים

הפנינג ספורט ענק יתקיים בשבת בחוף זבולון בקרית ים. בתוכנית: תחרויות גלישה ארציות בקייט רייסינג, סאפ, קיאקים, וגלישת גלים. בנוסף יתקיימו משחקי כדורעף חופים
ספורט ימי
אין ספורט יפה וצבעוני כמו הספורט הימי (צילום: יניב גוגו)
ספורט ימי
אין ספורט יפה וצבעוני כמו הספורט הימי (צילום: יניב גוגו)

כל מי שאוהב ים וספורט ימי חייב להגיע בשבת למרכז הימי בחוף זבולון בקרית ים, כי מצפה לו שם חגיגת ספורט ימי מדהימה, באירוע גדול ומיוחד לפתיחת אירועי הקיץ בחוף. כל אחד יכול להשתתף בהפנינג, לא רק ספורטאים מקצועיים בתחום ואלה שלא ירצו להשתתף יוכלו לצפות בחוויית ספורט יוצאת דופן. האירוע מתקיים זו השנה השנייה, בשנה שעברה הוא היה מוצלח מאוד והשתתפו בו כאלף אנשים. עיתון "הד הקריות" נתן את חסותו לאירוע.

החל בשעה 09:00 תתקיים פעילות בחוף שתכלול תחרויות ארציות בקייט רייסינג, סאפ, קיאקים וגלישת גלים לילדים ונוער. בנוסף תתקיים תחרות אימון של נבחרת הנוער של ישראל בגלישת גלים כהכנה לאליפות העלום לנוער. טובי הספורטאים בארץ בגיל זה ישתתפו באימון. במהלך הפעילות התחרותית יתקיימו מקצים לסניורים, מקצוענים, נשים, עממי, נוער וילדים.

לא רק בתוך המים תתקיים פעילות. גם על החוף מתוכננת תחרות כדורעף חופים בזוגות. זהו ענף ספורט מאוד פופולארי שכובש יותר ויותר ספורטאים וחובבי כדורעף. המעונינים להשתתף בטורניר מוזמנים להתקשר למרכז הימי טל' 8444473- 04.

בתום התחרויות יתקיים טקס סיום וחלוקת פרסים וגביעים לזוכים במקומות הראשונים. בנוסף תתקיים גם הגרלת פרסים לכלל המשתתפים. כל נרשם יקבל חולצת גלישה. האירוע ילווה במוסיקה וקריינות של די-ג'יי. מנהל המרכז הימי בחוף זבולון, גיל הורביץ, מארגן את התחרות הגדולה. בחודשים האחרונים הוא פעל נמרצות להכין את התחרות ויש להניח שעם הכנה כזו רצינית מחכה לנו אירוע מדהים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות