fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצעה בקרית ים: רשת אלחוטית ברחבי העיר

העירייה: "מדובר ביוזמה אשר נבחנה על ידי ראש העיר כבר לפני תקופה ארוכה והתבררה כבעייתית ומסוכנת מחשש לקרינה"
חברי המועצה עו"ד אלון סיסו ואלי כהן (צילום: הילה מלמד)

חברי המועצה מקרית ים עו"ד אלון סיסו ואלי כהן, הגישו השבוע למועצת העיר ולעומד בראשה, ראש העיר שמואל סיסו, הצעה לסדר, על פיה יותקן שירות של אינטרנט אלחוטי במוסדות החינוך ובפארקים עירוניים ברחבי העיר.

מיתוג קרית ים. חברי המועצה עו"ד אלון סיסו ואלי כהן (צילום: הילה מלמד)

"כחלק מהיוזמה למיתוג העיר קרית ים, כמובילה בחדשנות ובשירות לאזרח, הרינו להציע פריסת אינטרנט אלחוטי במקומות ציבוריים, בחוף הים ובמוסדות החינות", כתבו סיסו וכהן בהצעה לסדר. "היוזמה והביצוע יעמידו את קרית ים כעיר מובילה בתחום ותמשוך אליה קהל צעירים איכותי".

סיסו וכהן צרפו להצעה לסדר תרשים המתאר את הדרך בה תותקן נקודת האינטרנט האלחוטי ברחובות הקריה. השניים ערכו מחקר מקיף בנושא ואף נפגשו עם נציגי בזק כדי להבין מה האמצעים הדרושים כדי להקים תשתית אלחוטית ברחבי העיר.

"היום, כשרוב ההורים הצעירים עובדים באמצעי תקשורת אלחוטיים, בין אם זה טלפון נייד ובין אם מחשב נייד, התקשורת האלחוטית חשובה ביותר. כמה נוח יהיה להורים לצאת עם הילד לפארק ולדעת שהם יכולים לשבת בצד ולנצל את השעות לעבודה. אנו מקווים כי גם ראש העיר שמואל סיסו יבין שמדובר בצורך חשוב לתושבי העיר ויתמוך ביוזמה שלנו לרשת את העיר מבחינה אלחוטית".

מעיריית קרית ים נמסר בתגובה: "מדובר ביוזמה אשר נבחנה על ידי ראש העיר כבר לפני תקופה ארוכה והתבררה כבעייתית ומסוכנת מחשש לקרינה. הנהגת ההורים הארצית עטרה לבית המשפט בנושא ומשרד החינוך אסר כבר בתחילת השנה על הפעלת רשתות כאלה בכל מוסדות החינוך. החלטה זו התקבלה בעקבות בדיקה שערכה בנושא וועדה בין-משרדית אשר קבעה כי יש להוציא את השימוש באינטרנט אלחוטי מכל בתי הספר. יחד עם זאת מוסיפה העירייה לחפש חלופות טכנולוגיות אחרות להפעלת שירותי אינטרנט אשר אינן גורמות לפגיעה או נזק בריאותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות