fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: קייטנה ייעודית לילדים אוטיסטים

את הקייטנה, המופעלת זו השנה השנייה בבית הספר צליל ים, מובילים תלמידי בית הספר התיכון רבין
הקייטנה בצליל ים | צילום: דוברות העירייה
הקייטנה בצליל ים | צילום: דוברות העירייה

גם השנה מתקיימת בבית הספר צליל ים בקרית ים קייטנה המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי, אותה מובילים תלמידי בית הספר התיכון רבין. הקייטנה, המתקיימת זו השנה השנייה, היא יוזמה של התלמידה, רונה נוחם. נוחם יזמה את הקייטנה כחלק מפרויקט "גלים" המיועד ל"יצירת גלים" של תודעה בנושאים חברתיים שונים. לאחר ההצלחה יוצאת הדופן של הקייטנה בשנה בעברה ולאור העובדה שנוחם עצמה יצאה לשנת שירות, החליטו חבריה בתיכון רבין להמשיך את הפרויקט.

עשרות תלמידים יחד עם הצוות החינוכי של בית הספר צליל ים התנדבו לשמש מדריכים בקייטנה, בהם גם מיקה נוחם, אחותה הצעירה של רונה. הקייטנה נותנת מענה לכ-70 תלמידים, שאינם יוצאים לחופש הגדול וזקוקים לפעילות קיץ מעבר למערכת הלימודים הרגילה. הקייטנה זכתה לברכתו של ראש העירייה, דוד אבן צור, שאמר השבוע כי יוזמות מסוג זה הן ההוכחה לאיכותו של הנוער בעיר ושבזכותו, בין השאר, זכתה קרית ים בפרס החינוך של מדינת ישראל.

צליל ים הוא בית ספר אזורי לילדים על הרצף האוטיסטי. בהקמתו השקיעו עיריית קרית ים ומשרד החינוך כ-8 מיליון שקלים. בית הספר תוכנן במיוחד עבור צורכיהם של התלמידים.

ילדים בקייטנה בצליל ים | צילום: דוברות העירייה
ילדים בקייטנה בצליל ים | צילום: דוברות העירייה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות