fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחפושות בחמישה שקלים

בני הנוער בחיפה החליטו לנצל את חג הפורים המתקרב לתרומות ומעשים טובים: עמדות איסוף תחפושות הוצבו ברחבי העיר ולקראת החג יתקיים יריד תחפושות חברתי במסגרת הפנינג פורים חינמי ומגוון
הנוער החיפאי חוגג פורים (צילום באדיבות רשות הנוער והצעירים חיפה)
הנוער החיפאי חוגג פורים (צילום באדיבות רשות הנוער והצעירים חיפה)

בני הנוער בחיפה מנצלם את חג הפורים לא רק כדי לעלוז ולהתחפש, אלא גם בשביל מעשים טובים. בימים אלו מוצבים עשרות עמדות איסוף של תחפושות במוקדים שונים ברחבי העיר, כשאת מבצע האיסוף מובילים בני הנוער באמצעות מועצת הנוער העירונית ואלפי חניכי תנועות הנוער. מהעירייה נמסר כי עד כה נאספו כבר מאות רבות של תחפושות, ומבצע האיסוף יימשך עד אמצע חודש פברואר.

התחפושות ימכרו במחיר סמלי של חמישה שקלים, ביריד תחפושות חברתי שיתקיים במסגרת הפנינג פורים ענק להורים צעירים וילדים אותו תפיק רשות הצעירים והנוער, ביום שבת ה- 21 בפברואר ברחבת האודיטוריום. במהלך ההפנינג יתקיימו פעילויות רבות לילדים ולהורים בהן: הצגות ילדים, דוכני הפעלה ויצירה, עיצוב תחפושות וכו. כל הפעילויות הינן בחינם. כל ההכנסות מיריד יוקדשו לרכישת ציוד למחלקות הילדים בבתי החולים ולהפקת אירועי פורים עבור הילדים המאושפזים בהם.

לדברי מיקי ליבוביץ מנהל רשות הצעירים והנוער, יריד התחפושות מהווה חלק מיעדי רשות הצעירים והנוער לעידוד מעורבות בני נוער בקהילה. זו השנה השנייה בה מקיימת הרשות את היריד שזכה להצלחה רבה מאד ובאמצעותו גויסו אלפי שקלים לטובת מחלקות הילדים בבתי החולים.

ואילו ראש העיר יונה יהב אומר כי הוא :"גאה בבני הנוער החיפאים שמוכחים בכל פעם מחדש רגישות ואכפתיות לזולת ואינם שוכחים גם בחג הפורים את חבריהם שנבצר מהם להשתתף במסיבות הפורים. בזכות מיזם חשוב זה אנו זוכים לרווח כפול: מצד אחד אנחנו מאפשרים להורים לרכוש תחפושות במחירים זולים ולעצור את הטירוף של מחירי התחפושות, ומצד שני זוכים בני הנוער להיות שותפים למעשה חברתי חשוב".

הנוער החיפאי חוגג פורים (צילום באדיבות רשות הנוער והצעירים חיפה)
הנוער החיפאי חוגג פורים (צילום באדיבות רשות הנוער והצעירים חיפה)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות