fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל קרית חיים חוזרת

מחלקת הנוער של הפועל קרית חיים בכדורסל ציינה בחמישי שעבר את זכייתה של קבוצת נערים א' באליפות המחוז והביאה בשורה גדולה : אחרי כ-40 שנה קבוצת הבוגרים של הפועל קרית חיים חוזרת. משפחת ענבר התרגשה מאוד
מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ' (צילום: שלומי אוחנה)
מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ' (צילום: שלומי אוחנה)

בחמישי שעבר ציינה מחלקת הנוער בכדורסל של הפועל קרית חיים את סיום העונה, שהייתה מוצלחת מבחינתה. כ-150 שחקנים, הורים, בני משפחות וחברים נכחו בטקס, שהתקיים באולם דגניה המחודש בקרית חיים, שהוא גם האולם הביתי של המועדון.

יו"ר המחלקה משה זמוש בישר כי לאחר עשרות שנים תוקם מחדש קבוצת הבוגרים של המועדון. בשורה שבאה קצת יותר מחודש אחרי פטירתו של דני ענבר, מגדולי שחקני הקבוצה המיתולוגית של הפועל קרית חיים, ששיחקה משך 11 שנים ברציפות בליגה הראשונה, מאמצע שנות השישים ועד אמצע שנות השבעים.

מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ'  (צילום: שלומי אוחנה)
מנהל הפועל קרית חיים. צביקה הורוביץ' (צילום: שלומי אוחנה)

שלוש קבוצות שיחקו העונה בליגות – קבוצת ילדים א', קבוצת נוער מחוזית וקבוצת נערים א'. בכוונה שמרתי את קבוצת הנערים לסוף כי הקבוצה הזו עשתה עונה גדולה עם 22 נצחונות, ללא הפסד. חניכיו של המאמן צביקה הורוביץ זכו באליפות והבטיחו את עליית הקבוצה לליגה הארצית. יו"ר המחלקה משה זמוש, שהנחה את הטקס בחן רב, הגדיר את הקבוצה בשתי מילים: "נבחרת החלומות".

לפני חלוקת הגביעים והמדליות הזמין זמוש את נורית ענבר, אלמנתו של דני ענבר, להצטרף לשולחן הנשיאות כדי לחלק את הפרסים. בנוסף ישבו בשולחן הנשיאות מנהל הרשות העירונית לספורט ונופש בעיריית חיפה, שמואל זגגי, שהבטיח כי עיריית חיפה תמשיך לעזור למועדון בטיפוח מחלקת הנוער, ועיתונאי הספורט הותיק יואב מינץ, ששיחק באותה קבוצה מיתולוגית של הפועל קרית חיים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות