fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הנחתי את ליבי על השולחן, עברתי תהליך בו התבגרתי"

אחרי כמעט חמש שנים נולד "שלג בשרב", אלבום הסולו השלישי של שירי מימון, שגדלה בקרית חיים. "אני גאה בתוצאה, זה לא אלבום פופ קליל"
שירי מימון
שירי מימון (צילום: יח"צ)

 שירי מימון  הזמרת שגדלה בקרית חיים, משיקה אלבום  סולו חדש  הכולל עשרה שירים של מיטב היוצרים, ביניהם: עידן רייכל, קובי אפללו, איה כורם, רמי קלינשטיין, יואב גינאי, תומר הדדי, ניצן קייקוב, סהר חגי, נועם חורב, תומר מתנה, מורן גמליאל, שי זיו ומימון עצמה.

שירי מימון
שירי מימון (צילום: יח"צ)

באיסוף החומרים לאלבום החדש נעזרה שירי ביוצר המוערך יעקב גלעד, אשר ליווה אותה בתהליך חיפוש השירים ובחירתם. על ההפקה המוסיקלית והעיבודים אחראי תומר בירן אשר הקפיד להדגיש את עוצמתה הקולית והייחודית של שירי אשר הייתה מעורבת בכל פרט ופרט.

 התוצאה היא אלבום הומוגני שמציג לנו שירי בוגרת, חמה ומרגשת. מתוך האלבום יצאו כסינגלים שיר הנושא שלג בשרב ומחכה שתשוב אשר כבשו את ליבם של המאזינים.

 מימון: "האלבום משמעותי מאד מבחינת העשייה המוסיקלית שלי. הנחתי את ליבי על השולחן, עברתי תהליך בו התבגרתי אל תוך האלבום המיוחד הזה ואני גאה מאוד בתוצאה. זה לא אלבום פופ קליל. זה אלבום חם, מרגש ומורכב, ואני מקווה שעם כל האזנה נוספת, יגלה בו הקהל עוד קצת ממני".

בארבע השנים האחרונות, לצד העבודה על האלבום, המשיכה שירי לכבוש פסגות: החל מסיבובי הופעות בארץ ובעולם, ייצוג ישראל בפעם הראשונה בטקס ה- European MTV Music Awards, הובלת קמפיין מותג התכשיטים היוקרתי 'פנדורה' וכמובן שיתוף הפעולה המצליח עם שמעון בוסקילה אשר הניב למעלה מ- 300 הופעות, 35 אלף עותקים מאלבום ההופעה וזכייה בתואר "הרכב השנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות