fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח מגרש סקייטפארק חדש בביאליק

פתוח לתושבים. מגרש סקייטפארק חדש (צילום: איציק וודה)

עיריית קריית ביאליק חנכה את מגרש סקייטפארק ייחודי לחובבי פעלולים. המגרש ממוקם בסמוך לבית משפט השלום בקריון, במתחם הספורטיון. לחובבי הפעלולים יש אפשרות להשתמש במגרש במשך כל שעות היום והלילה, מאחר והוא מואר.

פתוח לתושבים. מגרש סקייטפארק חדש (צילום: איציק וודה)

המגרש פתוח לתושבי העיר במשך כל שעות היממה וללא תשלום, ומאז פתיחתו הוא זוכה לאהדה רבה. למגרש אסור להיכנס עם אופניים או עם סקוטר חשמלי. ראש העירייה אלי דוקורסקי מסר, כי על הקמת הסקייטפארק הוחלט, בעקבות סקר שביצעה העירייה בקרב בני הנוער. משתתפי הסקר נשאלו לגבי 13 אופציות שונות שמאפשרת קרן המתקנים, להקמת מתקני ספורט ביישובים. ברשתות החברתיות התנהל קמפיין שניהלו בני הנוער לטובת מגרש כזה או אחר, ולבסוף בחרו בני הנוער ברוב קולות להקים מגרש סקייטפארק.

מיד לאחר יום העצמאות מתוכנן להיערך אירוע השקה חגיגי לסקייטפארק. עד לאירוע ההשקה יקשטו תלמידי העיר את קירות המגרש בציורי גרפיטי שונים. לאחר חופשת הפסח, יקבלו  תלמידי העיר כרטיסי חבר לשימוש במגרש. הכרטיסים יונפקו חינם לכל התלמידים, על פי דרישה דרך בתי הספר. תושבי חוץ יוכלו לרכוש מנוי שנתי במחיר סמלי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות