fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': סוף שבוע גדול למיכה כהן

שבוע קשה עבר על מועדון הכדורגל מכבי צור שלום, אבל בסיומו הייתה חגיגה גדולה עם ניצחון ראשון העונה של הבוגרים 0:3 על אסי גלבוע וניצחון מפתיע של הנוער בעכו. בשני המשחקים עמד על הקווים מאמן הנוער. תום אלמדון הצטרף לקבוצה. מחר (שישי) תצא אתא למשחק חוץ נגד הפועל בני מוסמוס (אמיתי, לא בדיחה מבובה של לילה) במסגרת משחקי הגביע.

"אני עובד של המועדון ואני עושה מה שמבקשים ממני". כך, בצניעות, התבטא בתחילת השבוע מיכה כהן, מאמן הנוער של מכבי צור שלום, שהתבקש על ידי הנהלת הקבוצה לאמן את הבוגרים, אחרי סיום עבודתו של המאמן קובי דנינו.

zur01
שני נצחונות גדולים תוך יממה. מיכה כהן (צילום: איסר רביץ)

בשישי שעבר הוביל כהן את קבוצת הבוגרים לניצחון ביתי ענק 0:3 על אסי גלבוע. ניצחון ראשון העונה של צור שלום, שדורגה לפני המשחק במקום האחרון עם 3 נקודות בלבד, מתוך 21 (ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). פחות מיממה אחרי הניצחון החשוב של הבוגרים יצא כהן עם קבוצת הנוער למשחק חוץ נגד הפועל עכו. מגרש ביתי קשה מאוד, שגם קבוצות הצמרת החזקות מתקשות לנצח בו. גם הפעם חגג כהן עם חניכיו ניצחון גדול 1:0 וסגר סוף שבוע גדול.

8 אימונים העביר כהן בשבוע שעבר לשתי הקבוצות, ובינתיים הוא ממשיך בתפקידו. יש להניח שהנהלת צור שלום מנסה לאתר מאמן מתאים בקנה מידה. לא קל בתקופה זו למצוא מאמן כזה. אגב במועדון יש אחד כזה, ברוך סער, שאימן בעבר הקרוב קבוצות צמרת בליגה הזו ועשה דברים יפים מאוד, ובעבר היותר רחוק אימן גם את מכבי צור שלום. סער מנהל היום את האקדמיה לכדורגל של צור שלום ובינתיים הוא עוזר למיכה כהן, בעיקר בניהול המשחקים. כהן אגב נתן המון קרדיט לסער על הטיפים והעזרה שנתן לו במשחק ביום שישי. סער ביקש לא לערב אותו בעניין.

zur-02
שמר על שער נקי. תום אלמדון (צילום: איסר רביץ)

בינתיים הנוסחה עובדת, השאלה כמה זמן יצליח כהן להמשיך לתפקד עם שמונה אימונים בשבוע ושני משחקים קשים בסוף כל שבוע. "אמשיך לאמן את הבוגרים כל זמן שיבקשו ממני", אמר כהן.

במשחק מול גלבוע שלטה מכבי צור שלום ללא עוררין בזכות משחק לחימה קבוצתי יוצא מהכלל. מרואן אבו סעדה כבש צמד, הראשון לקראת סוף המחצית הראשונה והשני בתחילת המחצית השנייה ונתן נודלמן קינח בשער נאה לקראת הסיום. על שערה של צור שלום הגן לראשונה תום אלמדון, שהצטרף בשבוע שעבר בעקבות פציעתו של שוער צור שלום אלי ברקוביץ', שייאלץ ככל הנראה לעבור ניתוח.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות