fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותקנה מערכת לאיתור חנייה בקריון

המערכת תעזור לנהגים לחסוך זמן יקר במציאת מקום חנייה ותעזור בשמירה על הסדר
הקריון. (צילום אסף לוי)

הותקנה מערכת לאיתור חנייה בקריון, לנוחיות הלקוחות. הקריון בקרית ביאליק, מקבוצת קניוני מליסרון, אשר דורג לאחרונה במקום השני בדירוג הקניונים המצליחים בישראל של אתר "גלובס", והצליח גם לשמור על מעמדו זו השנה השנייה במקום הראשון, כקניון האטרקטיבי ביותר מנקודת הראות של הלקוחות, ממשיך לפעול למען נוחיות והנאת לקוחותיו.

חלק מהאסטרטגיה. הקריון (צילום אסף לוי)

בשבוע שעבר הותקנה בקריון מערכת לאיתור חנייה בחניון המערבי, מתחת לבתי הקולנוע. המערכת מראה אילו מקומות חנייה פנויים על ידי מנורות ירוקות המצויות מעל מקום החנייה, ואילו מקומות תפוסים על ידי מנורות אדומות, כך שניתן יהיה לזהות ממרחק מקומות חנייה פנויים. עלות המערכת מוערכת בכ- 300 אלף שקלים. מהנהלת הקריון נמסר כי כבר ובחודשים הקרובים תותקן מערכת נוספת בחניון הדרומי.

מנכ"ל הקריון דודו שגיא: "הקריון ממשיך להשביח את הנוחיות של לקוחותיו. המערכת לאיתור חנייה הינה רק נדבך אחד מהאסטרטגיה של הקניון, אשר שמה במרכז חווית קניה אולטימטיבית המעניקה ערך בכל פרמטר אפשרי ללקוחות הקריון".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות