fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: מרקוס קוקס ברח מהארץ

הזר של מכבי ביאליק לא קיבל את המשכורות האחרונות והגיע לפת לחם. בשישי שעבר הוא עלה על מטוס ועזב את הארץ בלי ליידע את ההנהלה
מרכוס קוקס
הגיע לפת לחם. מרכוס קוקס (צילום: איסר רביץ)

 

מרכוס קוקס
הגיע לפת לחם. מרכוס קוקס (צילום: איסר רביץ)

מרקוס קוקס, הזר של מכבי ביאליק עלה על מטוס ביום שישי שעבר ועזב את הארץ. קוקס נקט בצעד החריג מבלי שהודיע לאף אחד מאנשי ביאליק על החלטתו. ל"הד הקריות" נודע כי קוקס החליט לעזוב כיוון שלא קיבל משכורות בחודשיים האחרונים, כמו שחקנים רבים בקבוצה. מצבו החמיר עד כדי כך שבתקופה האחרונה הוא הגיע לפת לחם כי לא היה לו כסף. למזלו חברו הטוב בקבוצה אלמוג ברק דאג לכלכל אותו. מקורב לקבוצה ציין כי במצב שביאליק נמצאת כרגע מבחינה כספית, ולאור העובדה שהקבוצה ירדה ליגה רשמית, כנראה שבהנהלה אפילו מרוצים ממהלך הבריחה של קוקס, מאחר שכך הם לא יצטרכו לשלם לו את המשכורות.

בשבוע שעבר פרסמנו כאן את החלטתו של כוכב הקבוצה בעונה שעברה, טל פרסלני, לתבוע את הקבוצה על הלנת שכר כיוון שלא קיבל ארבע משכורות. מסתבר כי הוא לא היה הראשון שתבע את הקבוצה. הסנטר מתן סונגו תבע לפני חודשיים את הנהלת ביאליק בגין אי תשלום משכורות. מיד לאחר המהלך התבקש סונגו לא להופיע לאימונים ולמשחקים והוא ישב ביציע. בניגוד לפרסלני, שהגיש את התביעה שלו לברורות של איגוד הכדורסל, סונגו פנה ישר לבית דין אזרחי, שבו כבר נערך דיון אחד בנוכחות היו"ר משה פנחס, דיון שהתדרדר לחילופי דברים קשים בין השניים.

ל"הד הקריות" נודע כי ביאליק חייבת לכאורה לסונגו שלוש וחצי משכורת. השחקן חזר לאחרונה לאימוני הקבוצה לאחר בקשה של גורם בהנהלה מסונגו שימשוך את תביעתו בחזרה, דבר שסונגו לא עשה.

שוב אין תגובה. משה פנחס (צילום: נחום סגל)

למעשה רוב השחקנים לא קיבלו משכורות, כולל ליעד פורמן הפצוע. למרות שמההנהלה הקבוצה יצאו מסרים לשחקנים שהכסף ישולם בסיום העונה, כלל לא ברור אם יהיה להנהלה כסף בתום העונה לתשלום המשכורות. לאחרונה מגיעים לאימוני ביאליק בקושי עשרה שחקנים. אחרי שביום שני נחרץ גורלה של הקבוצה לרדת לליגה הארצית יתכן שגם הזר ג'וניור דאליס יתבקש לעזוב את הארץ.

הנהלת מכבי ביאליק המשיכה גם השבוע לא להגיב לפרשת טל פרסלני וגם לפרשיות החדשות. מקורבים לקבוצה ולהנהלה מסרו שהיו"ר משה פנחס לא מעוניין בשלב זה להגיב, מאחר והעניין מול פרסלני נמצא בהליכים משפטיים, ובביאליק לא מעוניינים לפגוע בהליך המשפטי על ידי תגובות בתקשורת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות