fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: תלמיד כיתה ב' נפל בבית הספר ואיבד את ההכרה

תלמיד שכבת ב' בבית ספר יסודי בקרית ביאליק, איבד את הכרתו היום, שני, במהלך הפסקה לאחר שככל הנראה נפל ממתקן בגן המשחקים החדש שהוקם בחצר בית הספר
אמבולנס מד"א | צילום: רועי פלצמן
אמבולנס מד"א | צילום: רועי פלצמן

תלמיד שכבת ב' בבית ספר יסודי בקרית ביאליק, איבד את הכרתו היום, שני, במהלך הפסקה לאחר שככל הנראה נפל ממתקן בגן המשחקים החדש שהוקם בחצר בית הספר. לאחר כמה שעות בבית החולים שוחרר לביתו.

האירוע התרחש בהפסקת 12 ועל פי הידוע הילד, ששמו שמור במערכת, נפל מקורה של אחד המשחקים. כתוצאה מהנפילה הוא נפגע בראשו ואיבד את ההכרה. צוות של מד"א שהוזעק לבית הספר פינה אותו במצב קל ויציב לבית החולים רמב"ם בחיפה. לאחר שהתלמיד פונה לבית החולים נכנסה הנהלת בית הספר לכיתה שבה לומד התלמיד על מנת לשוחח ולהרגיע את התלמידים האחרים.

לאחר האירוע נשלח להורים מסרון מבית הספר בזו הלשון: "הורים יקרים, מבקשת לעדכן כי היום במהלך ההפסקה השנייה… נפל ואיבד את הכרתו… פונה לבית חולים בליווי אמו. קיימנו שיחה בכיתה עם עינת ושגית על מנת להרגיע את הילדים. תגובתכם הרגועה בשיח עם הילדים חיונית. כולנו מאחלים ל… החלמה מהירה. בריאות טובה לכולנו".
משרד החינוך סירב לבקשת "בלינקר" לראיין את מנהלת בית הספר. לאחר שש שעות בהן שהה בבית החולים רמב"ם על מנת לשלול אפשרות של זעזוע מוח, שוחרר התלמיד לביתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות