fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

7 מ-7 לאליצור קרית אתא בבית

כדורסלני אליצור קרית אתא גברו ביום שלישי בביתם על הפועל מגדל העמק 87:100 ובכך השלימו עוד ניצחון ביתי גדול. אתא היא הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שלא נוצחה העונה בבית והיא מדורגת במקום השני
ווינרית. אליצור אתא צילום: אדריאן הרבשטיין
ווינרית. אליצור אתא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שחקני אליצור עירוני קרית אתא הגיעו ביום שלישי למשחק ביתי נגד הפועל מגדל העמק החזקה והשלימו עוד יום עבודה שגרתי עם ניצחון ענק 87:100. ניצחון ביתי מספר 7 העונה, וכדי להמחיש את ההישג נציין כי אתא היא הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שלא נוצחה העונה באולמה הביתי. יש לכך השלכות, אוהדי הקבוצה ממלאים את היציעים ואחרי כל הצגה ביתית כזו מצטרפים עוד אוהדים למשחקים הבאים.

זה היה המשחק הראשון של הסיבוב השני. במשחק פתיחת העונה נפגשו שתי הקבוצות במגדל העמק ושם הובילו המקומיים לאורך שלושה וחצי רבעים, בהפרשים גדולים, שהגיעו לשיא של 17 נקודות. במאני טיים של המשחק נכנס אוראל לב לענינים ובתצוגת שיא הוביל את אתא לניצחון מדהים 74:79.

ביום שלישי הגיעו האורחים לאתא במטרה לתקן את 'העוול' מבחינתם.  עם כל הכבוד למגדל העמק, אתא הוכיחה לכל אורך המשחק שהיא קבוצה טובה יותר. למעט דקה שתיים, בתחילת הרבע השני, הובילו חניכיו של שרון אברהמי כל המשחק, בדרך כלל בהפרש דו ספרתי, שהגיע לשיא של 22 נקודות.

ווינרית. אליצור אתא צילום: אדריאן הרבשטיין
ווינרית. אליצור אתא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הרבע הראשון, שנפתח בסערה על ידי אתא, הסתיים בתוצאה 18:22 לזכותה. ברבע השני הגדילה הקבוצה את יתרונה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 39:49, תוך תצוגה הגנתית טובה ויכולת התקפית מצוינת. ברבע השלישי הפער גדל, אתא סיימה אותו ביתרון 17:22 וירדה בסוף הרבע עם יתרון משכנע 56:71. ברבע האחרון האורחים נלחמו על כבודם וניסו לצמצם, והמקומיים דאגו לשמור על יתרון דו ספרתי בדרך לניצחון גדול.

אתא הייתה פשוט טובה יותר בכל הפרמטרים, והדגישה שוב את הנשק העיקרי שלה, משחק קבוצתי יוצא מהכלל, עם משמעת קבוצתית, ללא אגו של שחקן, זה או אחר. נכון שאתא היא קבוצה לא יציבה ויש פרקי זמן בכל משחק בהם היא נעלמת וסופגת מנת נקודות גדולה, אבל יש לה את הכלים לצאת מהמשברים האלה וכל פעם שחקן אחר מוציא אותה מרגעי המשבר בסדרה של קליעות. הכוכב התורן הפעם היה הרכש החדש/ישן סיימון פארין, שחזר אחרי חצי עונה לא מוצלחת בהפועל נהריה מליגת העל. פארין נראה חלוד מאוד במחצית הראשונה, בה קלע 2 נקודות בלבד.  אבל במחצית השנייה, אחרי שהאורחים היו בתנופה וצימקו פער של 20 נקודות ל-11 בלבד, נכנס פארין למשחק ובסדרת שלשות נפלאה החזיר את אתא ליתרון גבוה. הוא קלע במחצית השנייה 14 נקודות.

עם כל הכבוד לפארין, כוכב המשחק הבלתי מעורער היה הזר ג'וליאן מיילס, שקלע 23 נקודות, שאב מהלוח 16 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים. גם תמיר גינת הצעיר היה נפלא עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים.  לירן מורן בלט בדקות בהן שיחק. לעומתם הרכז גיא דותן היה ביום בינוני למדי, וכך גם הזר השני ג'ויינר דאליס.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד סוגרת הטבלה אליצור רמלה. זה סוג של מוקש כי רמלה ניצחה העונה רק משחק אחד ונוצחה ב-13 משחקים. שאננות של שחקני אתא תהיה בעוכריהם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות