fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תבוסה קשה לעירוני קרית אתא 80:66 מידי מגדל העמק

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

אתמול (שלישי) נפגשו בהיכל הספורט בקרית אתא שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה הלאומית בכדורסל – המארחת עירוני עזריאלי קרית אתא, עם רצף של ארבע נצחונות, והפועל מגדל העמק, שהגיעה עם שלושה נצחונות רצופים.

בתחילת המשחק היה נדמה שחניכיו של זיו ברתנא בדרך לניצחון נוסף. הם פתחו מצוין, כמו במשחק הקודם בכפר סבא, וכבר אחרי שלוש דקות הובילו 1:10, כשהמוציא לפועל היה, איך לא, הזר המצוין דומיניק פוינטר עם 8 נקודות. בשלב הזה מאמן האורחים נטל ספק זמן והסביר לחניכיו שהמשימה שלהם היא לעצור את פוינטר. חניכיו הפנימו ומאותו רגע ועד הסיום פוינטר קלע 4 נקודות בלבד. ובמחצית השנייה הסקורר המצוין לא קלע בכלל.

עד סוף הרבע הראשון מגדל העמק חזרה למשחק וצמצמה, אבל למרות שאתא סיימה את הרבע ביתרון 18:23, המגמה הייתה ברורה. באמצע הרבע השני מגדל העמק עלתה ליתרון 34:33 וככל שהמשחק התקדם האורחים הגדילו את יתרונם, בזכות משחק הגנה מצוין שניטרל לחלוטין את שני הקולעים הבולטים של אתא פוינטר ונועם מטלון, שקלע שבע נקודות במחצית הראשונה ולא הוסיף כלום במחצית השנייה. להזכירכם, שבוע קודם קלע מטלון 35 נקודות בכפר סבא. וכך, כששני הסקוררים הבולטים לא קלעו אתא לא תפקדה בהתקפה. רק הזר השני ג'ויינר דאליס עם 21 נקודות ו~12 ריבאונדים, וירין איינהורן, שמרו את אתא בתמונה.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
היחיד ששמר על יציבות. ג'ויינר דאליס (צילום: דורון גולן)

בתום המחצית הראשונה הובילה מגדל העמק 45:41. אתא עוד החזיקה מעמד וסיימה את הרבע השלישי בפיגור סביר 61:56, אבל עם פתיחת הרבע האחרון נראתה על המגרש קבוצה אחת – הפועל מגדל העמק, "שחנקה" את המקומיים בהגנה. הרבע האחרון הסתיים בתוצאה 19:10 למגדל העמק וזה מסביר הכל. בסיום תבוסה בפער דו ספרתי 80:66 של אתא.

קלעו לאתא: דאליס ג'ויינר 21, איינהורן 13 (7 ריב'), פוינטר 12 (8 רב', 5 אס'), שגיב דוד 8, מטלון 7 (7 רב'), תומר סנקר וגל חלמיש 2 כ"א, רם זקס 1.

בתום שמונה מחזורים עירוני עזריאלי קרית אתא מדורגת במקום ה~7 עם ארבעה נצחונות וארבע הפסדים. לא כל כך נורא כי כל הצמרת צפופה מאוד והקבוצה שמדורגת במקום השני צברה ניצחון אחד יותר מאתא.

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ נגד מכבי הוד השרון, שמדורגת במקום ה-9.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות