fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רב עוצמה

יותר מ-10,000 איש התקבצו בחי פארק לערב סליחות ביוזמת הרב המקובל רפאל מאמו. מוקף במאבטחים, הצליח הרב לסחוף את ההמונים על אף שהוא טרוד בשל מצבו הבריאותי הקשה של אביו
הרב רפאל מאמו (צילום: משה לאון)
הרב רפאל מאמו (צילום: משה לאון)
הרב רפאל מאמו (צילום: משה לאון)

ביום שלישי שעבר גדשו את החי פארק בקרית מוצקין יותר מ-11 אלף איש. לא, לא היה מדובר בהופעה של אחד האמנים הבולטים והמובילים בישראל. היה זה ערב סליחות ביוזמת הרב המקובל רפאל מאמו מקרית אתא. זה היה ערב סליחות עוצמתי, שהגיעו אליו אנשים מכל קצות המדינה. בשלב שנכנס הרב מאמו אל שטח החי פארק, סגרו עליו אנשי שלומו בטבעת אבטחה.

ההמון רצה לגעת, להגיע קרוב לרב. הוא צעד אל הבמה, כשלצידו ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, ועל הבמה חיכו שאר ראשי הערים מהקריות: ראש עיריית קרית ים שמואל סיסו, ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה ומפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל.

בכלל משטרת זבולון נערכה בכוחות רבים לאבטח את האירוע. בין הבמה לשולחנות הראשונים הוצבו גדרות אבטחה. אולם בשלב מוקדם יחסית של הערב הן נפרצו, וההמונים נדחפו את הבמה, ביקשו לגעת ברב.

לא פשוט היה לרב מאמו להיערך לערב הסליחות, אותו הוא מקיים מדי שנה. דווקא השנה, בימים הקשים שלפני יום הכיפורים, מתמודד הרב מאמו עם מחלה קשה שבה לקה אביו. מקורביו ניסו לרמוז לו שאולי השנה יוותר על הערב החשוב, אבל הוא קבע: "אני לא יכול לאכזב כל כך הרבה אנשים", והורה להמשיך לתכנן את הערב.

עברו לכתבה המורחבת בגיליון החג של עיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות