fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא הלכה לאיבוד בדקות האחרונות

מה קרה לעירוני עזריאלי קרית אתא בארבע הדקות האחרונות במשחק הצמרת שנערך ביום שלישי בבאר שבע? זו שאלה שתעסיק את מאמן הקבוצה שרון אברהמי בימים הקרובים. בדקה ה~36 אתא הובילה 69:66. הסתיים בתוצאה 75:84. משמע, התוצאה בארבע הדקות האחרונות הייתה 6:18 לבאר שבע. אפשר לקרוא לזה קריסת מערכות. למזלה של אתא הסתיים רק ב~9 הפרש, ובכך היא שמרה על יתרון במאזן הפנימי בין השתיים, כיוון שניצחה בסיבוב הראשון בהפרש של 14 נקודות.

באר שבע פתחה טוב והובילה 2:9. סימן טוב לאתא, שרוב משחקיה מתחילים רע. בתום הרבע הראשון באר שבע הובילה 17:19. בהמשך אתא עשתה מהפך וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 42:38. בתום הרבע השלישי התוצאה הייתה שוויון 59. בהמשך אתא הובילה 69:66 ואז באה הקריסה.

sal 01
הרבה חומר למחשבה. שרון אברהמי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לאתא: רודני אלכסנדר 16 (10 רב'), מאליק קוק 14 (8 רב'), גיא דותן 11, דניאל דנינו 10 (8 רב'), מקסים קיקוס 8, שגיב דוד 6, גל חלמיש ויונתן לוי  5 כ"א.

בעקבות ההפסד ירדה אתא למקום השלישי עם מאזן של 16 נצחונות ו~8 הפסדים, כמו לבאר שבע ורעננה, שמדורגות מתחתיה. עד סיום הליגה הסדירה נותרו שני משחקים. אתא לא תוכל לסיים במקום הראשון, אבל היא לבטח תעשה הכל כדי לנצח בשני המשחקים שנותרו לה כדי להתקדם  למקום השני ובכך היא תהנה מיתרון ביתיות בשלב חצי גמר הפלייאוף העליון, במידה והיא תעבור את סדרת רבע הגמר. זה אפשרי, בתנאי שהיא תעבור משוכה קשה מאוד, בדמותה של הפועל עפולה במשחק חוץ. עפולה היא הקבוצה החמה בליגה עם מאזן של 0:6, ממש מטורף. במחזור האחרון תארח אתא את קרית גת, שמדורגת במקום השני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות