fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניון שער הצפון נפתח לקהל הרחב

נחנך מגה קניון ענק הכולל מתחם מעוצב של 137 חנויות
מגה קניון בקרית אתא (צילום: רפי אסור)
מגה קניון בקרית אתא (צילום: רפי אסור)
מגה קניון בקרית אתא (צילום: רפי אסור)
מגה קניון בקרית אתא (צילום: רפי אסור)

היום (ראשון) נחנך קניון שער הצפון, מתחם המסחר החדש שתוכנן כמגה קניון הצמוד לאיקאה בקרית אתא. המתחם שנבנה בשיתוף עם חברת סולל בונה, מקבוצת שיכון ובינוי,כולל קניון ענק בו 137 חנויות, החנות הצפונית של איקאה, בתי קפה, סופרמרקט, תחנת דלק, ושטחי חנייה לנוחיות מבקרי המתחם.

טקס חנוכת הקניון נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ, נציגי שיכון ובינוי, נציגי איקאה, הנהלת קבוצת ברונפמן אריסון והרב הראשי של קרית אתא הרב חיים שלמה דיסקין אשר קבע את המזוזות במקום.

פרץ:" חשיבות מיקום הקניון הינו בחיבור שבין אזור הגליל והצפון למטרופולין חיפה ולא בכדי נקרא הקניון שער הצפון. לדבריו, המתחם החדש יהווה המשך ישיר לתנופת הפיתוח האדירה של האזור וחשוב מכל יביא ליצירת למעלה מ- 1000 מקומות תעסוקה חדשים לתושבי קרית אתא והאזור".

הקניון החדש יפעל כמרכז קניות ענק אשר נבנה בסטנדרטים של בנייה ירוקה. שטחו של המרכז המסחרי הוא כ- 100 דונם, כאשר היקף ההשקעה עומד על כ- 600 מיליון שקלים. ההחלטה להקימו דווקא באזור התעשייה של קרית אתא קשורה בפיתוח צירי תחבורה עורקיים ראשיים אשר הופכים את העיר לשער הכניסה למטרופולין הצפוני של מדינת ישראל. המהפכה שעוברת על קרית אתא מאפשרת את ניצול הפוטנציאל המרבי שלה ופיתוח יזמות תעסוקתית רחבה. התפתחות צירי הגישה וזמינותם לתוך האזור הופכים את העיר לאטרקטיבית למשקיעים ויזמים מובילים במשק הישראלי אשר מגלים את הפוטנציאל הגלום בה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות